واتساپ پس‌زمینه، فیلتر و جلوه‌های دیگر برای تماس‌های ویدیویی دریافت می کند

واتساپ اعلام کرده است که در هفته‌های آتی، ده پس‌زمینه و ده فیلتر برای تماس‌های ویدیویی ارائه دهد که به شما امکان می‌دهد پس‌زمینه خود را تغییر دهید یا فیلتری را در طول تماس ویدیویی اضافه کنید.

نام ده پس زمینه عبارتند از Blur، Living Room، Office، Cafe، Pebbles، Foodie، Smoosh، Beach، Sunset، Celebration و Forest. نام این ده فیلتر عبارتند از: گرم، خنک، سیاه و سفید، نشت نور، رویایی، نور منشور، چشم ماهی، تلویزیون قدیمی، شیشه مات و دو تن.

همراه با پس‌زمینه‌ها و فیلترها، واتساپ گزینه‌های «تاچ‌آپ» و «نور کم» را نیز ارائه می‌کند که می‌توانند «با افزایش طبیعی ظاهر و روشنایی محیط، به شما کمک کنند تا احساس اعتماد به نفس و راحتی بیشتری داشته باشید و به طور طبیعی ظاهر و روشنایی محیط خود را افزایش داده و تماس‌های ویدیویی‌تان را زنده‌تر و لذت‌بخش‌تر می‌کنند.

می‌توانید از پس‌زمینه، فیلترها، گزینه‌های Touch Up و Low Light در طول تماس‌های ویدیویی ۱:۱ یا گروهی استفاده کنید. برای دسترسی به این ویژگی‌ها، «آیکون‌های جلوه‌ها را در سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید تا فیلترها و پس‌زمینه‌های انتخابی را ببینید و موردی را انتخاب کنید که با روحیه شما مطابقت دارد».

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.