هیچ رقیبی برای Galaxy Ring وجود ندارد زیرا اپل حلقه هوشمند خود را لغو می کند

چند ماهی است که سامسونگ اولین حلقه هوشمند خود، حلقه گلکسی را معرفی کرده است، اما اگر آخرین شایعات صحت داشته باشند، این غول فناوری کره ای به این زودی ها هیچ رقابتی را از بزرگترین رقیب خود نخواهد داشت. ظاهرا اپل پروژه حلقه هوشمند خود را کنسرو کرده است.

داستان‌های مربوط به اپل در حال توسعه یک حلقه هوشمند برای سال‌ها، حتی دهه‌ها و احتمالاً بیشتر از داستان‌های سامسونگ که قبل از عرضه رسمی حلقه گلکسی بود، منتشر شده است.

اخیراً شایعات در مورد کار اپل بر روی اولین حلقه هوشمند خود شروع به داغ شدن کردند. با این حال، در حال حاضر، داستان به طور کلی متفاوت است.

بلومبرگ (از طریق اپل اینسایدر) می‌گوید که اپل پروژه حلقه هوشمند خود را دور برگرداند و برنامه‌ای برای عرضه چنین محصولی ندارد.

اپل فکر نمی‌کند حلقه‌های هوشمند با خط تولید فعلی‌اش متناسب باشند

طبق این گزارش، اپل پروژه حلقه هوشمند خود را به دلایلی تعطیل کرده است. یعنی، غول فناوری معتقد است که حلقه هوشمند اپل بر فروش اپل واچ تأثیر منفی خواهد گذاشت.

اپل واچ محبوب ترین ساعت هوشمند در جهان است. اپل یک برنده در دستان خود دارد و نمی خواهد آن را به هم بزند. این شرکت فکر می‌کند که انتشار یک حلقه هوشمند می‌تواند تعادلی را که در بازار پوشیدنی به دست آورده است، برهم بزند.

مهمتر از آن، اپل معتقد است که هنوز فضا برای فروش بیشتر ساعت وجود دارد، بنابراین دلیلی برای جایگزینی آن نمی بیند. در این گزارش آمده است: «[Apple] هیچ دلیلی برای آدمخوار کردن محصولی که هنوز جا برای رشد دارد، ندارد.

ما همچنین می‌خواهیم به این نکته اشاره کنیم که Vision Pro تازه راه‌اندازی شده اپل آن‌طور که این شرکت انتظار داشت عمل نکرده است، و شاید اپل نمی‌خواهد روی دسته‌بندی محصول جدید دیگری ریسک کند، مگر اینکه شرط مطمئنی باشد.

در مجموع، بسته به نوع نگاه شما، این ممکن است یک خبر خوب برای سامسونگ یا یک خبر بد برای طرفداران سامسونگ باشد. بدون هیچ رقابتی از جانب اپل، سامسونگ و حلقه گلکسی آن می‌توانند بازار حلقه‌های هوشمند را تسخیر کنند. سپس، بدون هیچ رقابت جدی، این خطر وجود دارد که حلقه گلکسی راکد شود.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.