به‌روزرسانی‌های امنیتی هفت ساله گلکسی تب اس 10 هر سه ماه یکبار ارائه می‌شود

ماه گذشته، سامسونگ سری Galaxy Tab S10 را معرفی کرد. هر دو تبلت موجود در این مجموعه، گلکسی تب اس 10 پلاس و گلکسی تب اس 10 اولترا، نسبت به نسخه های قبلی خود به روز رسانی های زیادی ارائه می کنند.

یکی از آنها این است که این برند هفت نسخه جدید اندروید و آپدیت های امنیتی را به مدت هفت سال به این دستگاه ها ارائه می دهد که اولین و بهترین در بازار تبلت های اندرویدی است.

با این حال، در مورد به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری، یک چیز وجود دارد که سری گلکسی تب اس به خاطر آن بدنام است و سامسونگ آن را با آخرین مجموعه تبلت‌های پرچمدار بهبود نداده است.

در حالی که سامسونگ چندین نسخه جدید اندروید و همچنین به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای سال‌ها برای دستگاه‌های سری گلکسی تب اس ارائه می‌کند، اما نسخه دوم را تنها هر سه ماه یک بار ارائه می‌کند. این برخلاف رفتار این شرکت با گوشی های هوشمند رده بالای خود است. هر ماه به روز رسانی های امنیتی را برای آن دستگاه ها ارائه می دهد. متأسفانه، این موضوع با سری گلکسی تب اس 10 تغییر نمی کند.

سامسونگ اطلاعات به‌روزرسانی امنیتی گلکسی تب اس 10 را فاش کرد

سامسونگ به‌تازگی صفحه وب رسمی این شرکت را که حاوی اطلاعاتی درباره به‌روزرسانی‌های امنیتی برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایش است و جزئیات مربوط به به‌روزرسانی‌های امنیتی سری گلکسی تب اس 10 را به‌روزرسانی کرده است.

گلکسی تب اس 10 پلاس و گلکسی تب اس 10 اولترا را در زیر «مدل‌های فعلی برای به‌روزرسانی‌های امنیتی فصلی» فهرست می‌کند، به این معنی که غول فناوری کره جنوبی هر سه ماه یک بار یک به‌روزرسانی امنیتی را برای این تبلت‌ها ارائه می‌کند. این دقیقاً همان روشی است که با دستگاه های قبلی سری Galaxy Tab S رفتار کرده است که بسیار ناامید کننده است.

آرزو می‌کنیم که سامسونگ با تبلت‌های گران‌قیمت خود همان رفتاری را داشته باشد که این شرکت با ارائه به‌روزرسانی‌های امنیتی هر ماه با گوشی‌های هوشمند رده بالای خود رفتار می‌کند. متأسفانه، اینطور نیست.

همانطور که گفته شد، آنچه سامسونگ ارائه می دهد هنوز هم بهترین در صنعت است. در یک یادداشت مرتبط، اگر قصد دارید گلکسی تب اس 10 تهیه کنید، باید عجله کنید، زیرا موجودی آن در حال اتمام است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.