گوشی‌های هوشمند سامسونگ شش سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت می کنند

سامسونگ برای مشتریانی که گوشی‌های میان‌رده گلکسی خریداری می‌کنند، کاری باورنکردنی انجام داده است: این شرکت اکنون به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را برای گوشی‌های میان‌رده به مدت شش سال ارائه می‌کند.

در اوایل سال 2024، سامسونگ سیاست خود را مبنی بر هفت سال به روز رسانی نرم افزاری برای همه گوشی های پرچمدار اعلام کرد. طرفداران در آن زمان تعجب کردند که آیا سیاست به‌روزرسانی توسعه‌یافته برای گوشی‌های میان‌رده اعمال می‌شود یا خیر. با راه اندازی گلکسی A16 5G، ما به جواب رسیدیم.

گلکسی A16 5G شش ارتقای اصلی سیستم عامل اندروید و تمامی نسخه‌های One UI را در بین آن‌ها دریافت خواهد کرد. این فقط یک ارتقاء سیستم عامل اندروید کمتر از آنچه پرچمداران دریافت می کنند است و فوق العاده چشمگیر است. سامسونگ همچنین به‌روزرسانی‌های امنیتی را به مدت شش سال ارائه خواهد کرد.

با توجه به ماهیت مقرون به صرفه سری گوشی‌های گلکسی A1x، اگر A16 5G واجد شرایط شش سال به‌روزرسانی باشد، می‌توانیم با خیال راحت فرض کنیم که این مورد برای اکثر گوشی‌های میان‌رده سامسونگ که در آینده عرضه می‌شوند، صادق خواهد بود.

میان‌رده‌های گران‌تر، مانند آنهایی که در سری گلکسی A5x هستند، حتی ممکن است برای هفت سال به‌روزرسانی دریافت کنند، اگرچه تا زمانی که سامسونگ آن را تأیید نکند، این حدس و گمان است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.