برخی از ویژگی های Apple Intelligence در این ماه روی آیفون‌ها عرضه می‌شود

اپل در جریان رویداد WWDC 2024 در نهایت iOS 18 را معرفی کرد و در کنار آن، غول فناوری از مورد انتظارترین Apple Intelligence نیز رونمایی کرد.

این اولین ویژگی هوش مصنوعی مولد این برند برای آیفون، آیپد و دستگاه‌های دیگر اپل است. با این حال، اکنون سه ماه می گذرد و طرفداران اپل همچنان منتظر هستند تا این ویژگی ها به صورت عمومی در دستگاه های اپل عرضه شوند.

در رویداد Apple Glowtime انتظار می رفت که Apple Intelligence با معرفی آیفون های جدید عرضه شود، اما این اتفاق نیز نیفتاد. اگرچه، به نظر می رسد اپل این ویژگی ها را در این ماه به صورت عمومی عرضه می کند.

بر اساس گزارش جدید مارک گورمن از بلومبرگ، اپل با به‌روزرسانی iOS 18.1، Apple Intelligence را به آیفون‌ها واگذار خواهد کرد. طبق این گزارش، این به‌روزرسانی قرار است در تاریخ 28 اکتبر منتشر شود. گورمن همچنین بحث کرد که چرا این همه تاخیر در ارائه این ویژگی ها وجود دارد.

او بیان می‌کند که اپل مطمئن می‌شود که وقتی Apple Intelligence عرضه شود، بدون اشکال باشد. از آنجایی که اپل تبلیغات بسیار زیادی ایجاد کرده است، تعداد زیادی کاربر به آن دست خواهند یافت. به همین دلیل است که این کار به تعویق افتاد: اپل باید مطمئن شود که سرورهای محاسبات ابری خصوصی‌اش می‌توانند تمام این ترافیک را مدیریت کنند.

ویژگی های Apple Intelligence با iOS 18.1

این گزارش همچنین بیان می‌کند که حتی پس از راه‌اندازی رسمی عمومی، همه ویژگی‌ها عرضه نمی‌شوند. با به‌روزرسانی iOS 18.1، طبق گزارش‌ها، ابزارهای نوشتن، رابط سیری جدید، خلاصه‌های اعلان، ایجاد حافظه، پاک‌سازی در عکس‌ها و ویژگی‌های هوش مصنوعی بیشتر برای اعلان‌ها را دریافت خواهید کرد.

گفته می‌شود که ویژگی‌های جالب‌تر هوش مصنوعی با سایر به‌روزرسانی‌های iOS 18 عرضه می‌شوند.

آن ویژگی های دیگر چیست؟

با iOS 18.2، که انتظار می رود در دسامبر 2024 عرضه شود، ممکن است بتوانید به پشتیبانی ChatGPT، Genmoji و Image Playground دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، احتمالاً در سال 2025 می توانید سیری کاملاً جدید را با iOS 18.3 یا iOS 18.4 مشاهده کنید.

اکنون، اگر در مورد در دسترس بودن Apple Intelligence در هند صحبت کنم، مطمئن نیستم که در ماه اکتبر در هند نیز عرضه شود. این به این دلیل است که برخی گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که اپل ابتدا Apple Intelligence را در ایالات متحده آمریکا و سپس در مناطق دیگر حذف خواهد کرد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.