بررسی همه چیزهایی که از گلکسی S25 اولترا می دانیم: از تاریخ عرضه تا مشخصات!

سامسونگ هنوز چند ماه فرصت دارد تا سری بعدی پرچمدار خود یعنی گلکسی اس 25 را عرضه کند. با این حال، گوشی برتر این سری، گلکسی اس 25 اولترا در اینترنت ظاهر شده است.

جزئیات زیادی درباره Samsung Galaxy S25 Ultra، از جمله جدول زمانی عرضه، مشخصات و حتی قیمت به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده است. در این مقاله، من قصد دارم در مورد همه چیزهایی که قبلاً در مورد Galaxy S25 Ultra می دانیم، به شما بگویم.

قبل از هر چیزی، اجازه دهید ابتدا در مورد جدول زمانی راه اندازی آن صحبت کنیم. Samsung Galaxy S25 Ultra می تواند در ژانویه سال آینده به صورت جهانی عرضه شود. طبق جدول زمانی سامسونگ، سری گلکسی S25 باید بین ژانویه تا فوریه 2025 عرضه شود.

مشخصات سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا شایعه شده است

گفته می شود سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا از طراحی جدیدی در مقایسه با نسل قبلی خود بهره می برد. انتظار می رود با طراحی جمع و جور جدید همراه با گوشه های گرد عرضه شود. ممکن است بدون تغییر در اندازه فریم صفحه نمایش بزرگتری داشته باشد. با این طراحی جدید، قلم S Pen را ادامه خواهد داد.

علاوه بر این، شایعه شده است که Galaxy S25 Ultra دارای پنل 6.9 اینچی LTPO AMOLED با وضوح +QHD است. این نمایشگر به احتمال زیاد با نرخ تازه سازی 120 هرتز عرضه خواهد شد. علاوه بر این، همچنین انتظار می رود که روشنایی آن از صفحه نمایش گلکسی اس 24 اولترا بیشتر باشد.

در مرحله بعد، پیش بینی می شود که گلکسی اس 25 اولترا به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 مجهز شود. نه تنها این، بلکه سایر مدل‌های گلکسی اس 25 نیز بر خلاف سری گلکسی اس 24 که از اگزینوس 2400 در مدل‌های وانیلا و پلاس استفاده می‌کردند، انتظار می‌رود با همان پردازنده کار کنند.

این تراشه جدید کوالکام احتمالاً عملکرد و ظرفیت بهتری را برای اجرای کارهای سنگین‌تر هوش مصنوعی به ارمغان خواهد آورد. این چیپست را می توان با حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی جفت کرد.

برای عکاسی، شایعه شده است که دوربین چهارگانه، دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، سنسور تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر، لنز تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر و 50 مگاپیکسل وجود دارد. لنز اولتراواید

در نهایت، مشخصات باتری شایعه شده آن مشابه گلکسی اس 24 اولترا است. سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا ممکن است دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 45 واتی، شارژ بی سیم 15 واتی و شارژ معکوس 4.5 واتی باشد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.