تاریخ عرضه سری نوا 13 هواوی فاش شد، بررسی همه چیزهایی که تا کنون می دانیم!

هواوی برنامه شلوغی برای عرضه دارد و انتظار می‌رود سه خط تلفن تا قبل از پایان سال 2024 عرضه شود. سری Nova 13، سری Mate 70 و Mate X6 تاشو همگی در دسترس هستند.

درز اطلاعاتی از ایستگاه گفتگوی دیجیتالی اطلاعاتی قابل اعتماد در ابتدا به عرضه در ماه اکتبر برای سری Nova 13 اشاره کرد. و اکنون افشای جدیدی از فاش‌کننده Weibo Fixed Focus Digital تاریخ مشخص‌تری را نشان می‌دهد، 22 اکتبر. یکی دیگر از اطلاعات سازان Weibo، UncleKanshan، نیز تاریخ انتشار مشابهی را اعلام کرد و به شایعات منتشر شده وزن اضافه کرد.


سری Nova 12 در 26 دسامبر عرضه شد و در ماه مارس بین المللی شد، بنابراین اگر این شایعات پابرجا باشند، سری Nova 13 دو ماه زودتر از نسخه قبلی خود عرضه خواهد شد.

مشخصات هواوی نوا سری 13 (مورد انتظار)

سری Nova 13 احتمالا دارای چهار مدل Nova 13 Lite، 13s، 13 Pro و 13 Ultra خواهد بود. انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌ها از همان پرچم‌دار Kirin 9010 SoC بهره‌مند شوند که سری جدید Huawei Pura 70 را هدایت می‌کند. مدل‌های Pro و Ultra ممکن است از اتصال ماهواره‌ای نیز پشتیبانی کنند.

این سری همچنین می‌تواند از برند دوربین XMAGE که در دستگاه‌های پرچمدار Pura و Mate هوآوی دیده می‌شود، استفاده کند. همچنین گفته می‌شود که این سری عکاسی سلفی بهبود یافته با دوربین‌های جلوی دوگانه را ارائه می‌دهد.

با حرکت به سمت نمایشگر، فاش‌شده‌ها نشان می‌دهند که یک صفحه‌نمایش تخت برای Nova 13 استاندارد وجود دارد، در حالی که مدل‌های باقی‌مانده ممکن است طراحی کمی خمیده داشته باشند. شایعه شده است که همه دستگاه‌ها صفحه نمایشی با وضوح 1.5K ارائه می‌دهند که یک حد وسط راحت بین Full HD و Quad HD است.

سری Nova 13 احتمالاً با سیستم عامل HarmonyOS Next عرضه خواهد شد. راه‌اندازی دوربین عقب ممکن است دارای فناوری دیافراگم متغیر برای دوربین اصلی باشد، در حالی که مدل‌های بالاتر می‌توانند شامل یک لنز تله فوتو پریسکوپ باشند.

اگرچه تایید نشده است، اما این جزئیات به یک پیشنهاد میان رده پر از ویژگی اشاره دارد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.