گوگل چک مارک های verified شده را به موتور جستجوی خود می آورد

قبل از اینکه ایلان ماسک با اجازه دادن به مردم برای خرید وضعیت مذکور همه چیز را خراب کند، تیک‌های تأیید شده نماد وضعیت بودند. با این حال، گوگل ممکن است ماهیت نماد وضعیت علامت های تأیید شده را بازگرداند، زیرا به نظر می رسد قصد دارد آنها را به نتایج جستجوی خود معرفی کند.

در حال حاضر این فقط یک آزمایش است که تنها زیرمجموعه محدودی از کاربران گوگل آن را مشاهده می کنند. اما آنچه که آنها می بینند قطعا برای هر کسی که در چند سال گذشته در یک سایت رسانه اجتماعی بوده آشنا به نظر می رسد.

علامت‌ها آبی هستند و در کنار پیوندهای تجاری نشان داده می‌شوند، که این موضوع را به عنوان یک خبر خوب/خبر بد تبدیل می‌کند. خبر خوب این است که plebs دسترسی ندارند، خبر بد این است که تأثیرگذاران و “شخصیت های رسانه ای” نیز دسترسی ندارند. حداقل در حال حاضر نه.

بدیهی است که علامت‌ها نشان می‌دهند که شما با یک پیوند واقعی برای شرکت مورد نظر سروکار دارید، و این قطعاً یک ویژگی جدید مورد نیاز است، با توجه به اینکه موتور جستجوی Google تا چه حد پر از هرزنامه است. سپس دوباره، جای تعجبی ندارد، گوگل به صراحت اعلام می کند که “نمی تواند قابلیت اطمینان” یک کسب و کار یا محصولات آن را تضمین کند.

مولی شاهین، سخنگوی روابط عمومی گوگل به The Verge گفت:

ما مرتباً ویژگی‌هایی را آزمایش می‌کنیم که به خریداران کمک می‌کند کسب‌وکارهای قابل اعتماد آنلاین را شناسایی کنند، و در حال حاضر آزمایش کوچکی را انجام می‌دهیم که علامت‌هایی را در کنار کسب‌وکارهای خاص در Google نشان می‌دهد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.