آیفون 17 اسلیم دارای نوع جدیدی از نمایشگر OLED است

با کاهش فروش آیفون پلاس در طول سال‌ها، اپل به دنبال جایگزینی سری پلاس با چیزی هیجان‌انگیزتر است. یا حداقل طبق شایعات امسال اینطور است. آیفون 17 اسلیم را وارد کنید، یک سری جدید آیفون که شایعه شده حتی از سری پرو مکس گران‌تر است.

اطلاعات جدید از DigiTimes نشان می دهد که آیفون 17 اسلیم آینده دارای نوع جدیدی از صفحه نمایش OLED است که می تواند ساخت بسیار نازکی را ایجاد کند. یک برند کمتر شناخته شده تایوانی، نواتک، اخیراً پنل TDDI OLED جدیدی را معرفی کرده است که لایه حسگر لمسی و درایور نمایشگر را در یک واحد ترکیب می کند. به همین دلیل به آن TDDI می گویند که مخفف عبارت Touch and Display Driver Integration است.

ممکن است فناوری پیشگامانه ای به نظر نرسد، اما ممکن است کاهش ضخامت گوشی هوشمند و کاهش چند میلی متری آن بسیار مهم باشد.

دیجی‌تایمز معتقد است که اپل احتمالا سال آینده از نواتک به‌عنوان تامین‌کننده پنل‌های OLED برای آیفون 17 اسلیم خود استفاده خواهد کرد، اگرچه هیچ تایید واضحی از این همکاری وجود ندارد.

در واقع، این رسانه خبری حدس می‌زند که اپل ممکن است این فناوری جدید را قبل از معرفی آن به سری آیفون‌های خود روی دستگاه‌های دیگر آزمایش کند. به عنوان مثال، اپل واچ ها یا آیپدها ممکن است قبل از آیفون ها TDDI OLED دریافت کنند.

به خاطر داشته باشید که در حال حاضر شایعات وحشیانه هستند، بنابراین اسلیم ممکن است کاملاً متفاوت باشد و نام بازاریابی کاملاً متفاوتی نیز داشته باشد. به عنوان مثال، یک فاش در ماه جولای نشان می‌دهد که این گوشی تنها یک دوربین در پشت خود خواهد داشت، که با توجه به قیمت شایعه‌شده، قابل قبول به نظر نمی‌رسد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.