سامسونگ سریع‌ترین SSD PCIe 5.0 صنعت را عرضه می‌کند

چند ماه پیش، سامسونگ اولین SSD PCIe 5.0 خود را با نام PM9E1 معرفی کرد. ماه گذشته گزارش شد که سامسونگ با اقدامات اضافی ضد جعل، تولید انبوه SSD جدید را آغاز خواهد کرد. این شرکت اکنون اعلام کرده است که تولید انبوه جدیدترین SSD خود آغاز شده است.

تولید انبوه SSD PM9E1 PCIe 5.0 سامسونگ آغاز شده است

سامسونگ اعلام کرد که تولید انبوه PM9E1 را آغاز کرده است که سریع‌ترین SSD PCIe 5.0 صنعت است. این دستگاه از کنترلر SSD سفارشی سامسونگ که با استفاده از فناوری 5 نانومتری ساخته شده است و تراشه های هشت نسل V-NAND داخلی آن استفاده می کند. سرعت خواندن و نوشتن متوالی داده ها به ترتیب تا 14.5 گیگابیت بر ثانیه و 13 گیگابیت بر ثانیه است.

SSD سامسونگ PM9E1 PCIe 5.0 - چیکاو

SSD جدید ظرفیت، کارایی انرژی، امنیت و سرعت را در مقایسه با SSD نسل قبلی سامسونگ، PM9A1a بهبود بخشیده است. به لطف سرعت بهبود یافته، SSD برای پردازش هوش مصنوعی عالی است، که به حجم عظیمی از داده با سرعت سریع نیاز دارد.

PM9E1 در ظرفیت های مختلف از 512 گیگابایت تا 4 ترابایت موجود است. SSD جدید به لطف بهره وری انرژی 50 درصد بهبود یافته، عمر باتری بیشتری را در لپ تاپ ها ارائه می دهد. همچنین دارای پروتکل امنیتی و مدل داده (SPDM) نسخه 1.2 برای افزایش امنیت است. می تواند از جعل یا دستکاری داده های ذخیره شده جلوگیری کند.

YongCheol Bae، معاون اجرایی برنامه‌ریزی محصول حافظه در Samsung Electronics، گفت: «PM9E1 ما که با یک کنترل‌کننده 5 نانومتری ادغام شده است، بهره‌وری انرژی پیشرو در صنعت و حداکثر کارایی را ارائه می‌کند که توسط شرکای کلیدی ما تأیید شده است.

در عصر هوش مصنوعی روی دستگاه که به سرعت در حال رشد است، PM9E1 سامسونگ پایه‌ای قوی برای مشتریان جهانی ارائه می‌دهد تا بتوانند به طور موثر مجموعه‌های هوش مصنوعی خود را برنامه‌ریزی کنند.»

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.