وان پلاس 13 در این ماه عرضه می شود: طراحی، باتری، دوربین و جزئیات دیگر

OnePlus 13 با نشت و شایعات روزانه در اینترنت سر و صدای زیادی ایجاد می کند. یکی از مهمترین ویژگی هایی که در وان پلاس 13 انتظار می رود باتری 6000 میلی آمپر ساعتی آن است.

اخیراً شایعات زیادی حاکی از آن است که وان پلاس در حال ساخت باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است که می تواند هم وان پلاس 13 و هم وان پلاس اوپن آینده را تامین کند.

OnePlus همچنین می تواند طراحی OnePlus 13 را تغییر دهد و احتمالاً پردازنده Snapdragon 8 Gen 4 نیز در آن گنجانده شده است. لوئیس لی، رئیس وان پلاس چین اخیرا تایید کرد که وان پلاس 13 در ماه اکتبر در چین عرضه می شود.

در این مقاله، قصد داریم در مورد تمام جزئیاتی که در اینترنت در مورد OnePlus 13 آینده ظاهر شده است، به شما بگوییم. همراه چیکاو باشید.

طراحی وان پلاس 13، باتری، دوربین و موارد دیگر

اول از طراحی، OnePlus 13 می تواند متفاوت از مدل قبلی خود، OnePlus 12 به نظر برسد. در حالی که برخی گزارش ها یک جزیره دوربین عمودی در پشت را نشان می دهند، برخی از ماژول دوربین مستطیلی شکل را پیشنهاد می کنند. علاوه بر این، انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند این بار دارای طراحی بدنه تخت باشد.

در ادامه، تایید شده است که OnePlus 13 دارای صفحه نمایش BOE است که احتمالاً می تواند یک BOE X2 باشد. این برند چینی OnePlus 12 را با حداکثر روشنایی 4500 نیت روانه بازار کرد و گفته می شود که OnePlus 13 آن را حتی بیشتر بهبود می بخشد.

در مرحله بعد، لوئیس لی، رئیس وان پلاس تایید کرد که وان پلاس 13 به پردازنده اسنپدراگون مجهز خواهد شد. به احتمال زیاد این پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 4 خواهد بود که می تواند با رم 24 گیگابایتی جفت شود. در کنار آن، می تواند شاهد افزایش باتری نیز باشد. یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی می تواند وان پلاس 13 آینده را تامین کند.

برای عکاسی، ممکن است دارای تنظیمات دوربین سه گانه، نگه داشتن یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به همراه دو سنسور دیگر از جمله سنسور جدید 1/1.95 اینچی پریسکوپ سونی LYT با زوم اپتیکال تا 3 برابر باشد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.