تلویزیون‌های سامسونگ ویژگی‌های هوش مصنوعی AI Cast و ChatGPT دریافت می‌کنند

هوش مصنوعی، امنیت بهبود یافته و اکوسیستم دستگاه و نرم‌افزار توسعه‌یافته، موضوعات گسترده‌ای در کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ امسال بودند.

برای کاربران تلویزیون های هوشمند، سامسونگ طیف گسترده ای از ارتقاهای بیکسبی را در SDC24 اعلام کرد و یکی از بهترین ابزارهای آینده محور هوش مصنوعی سامسونگ AI Cast نام دارد.

با Samsung AI Cast، هوش مصنوعی Generative به تلویزیون‌های تایزن سامسونگ می‌آید. از طریق آن، کاربران تلویزیون قادر خواهند بود نتایج حاصل از هوش مصنوعی را از دستگاه های تلفن همراه Galaxy به تلویزیون های هوشمند خود ارسال کنند. سامسونگ بالاخره در حال پر کردن شکاف Galaxy AI و Generative AI بین تلفن‌های همراه/تبلت‌های خود و نمایشگرهای بزرگ است.

هوش مصنوعی مولد در نهایت به تلویزیون ها گسترش یافت

اگرچه سامسونگ قبلاً از هوش مصنوعی برای تلویزیون‌های هوشمند استفاده می‌کرد، اما این کار را فقط به عنوان یک مدل یادگیری ماشینی برای بهبود کیفیت تصویر و صدا در پس‌زمینه، بدون ورودی کاربر انجام داد. با این حال، به لطف این پیشرفت‌های جدید که در SDC24 فاش شد، ویژگی‌های واقعی هوش مصنوعی Generative به تلویزیون‌های سامسونگ خواهند آمد.

از طریق AI Cast، طرفداران سامسونگ از تصاویر و فهرست‌های محتوایی که با قدرت هوش مصنوعی Generative درست در صفحه اصلی تلویزیون خود ایجاد شده‌اند، لذت خواهند برد. علاوه بر این، سامسونگ می گوید تلویزیون های تایزن آن با ChatGPT یکپارچه خواهند شد.

این آخرین پیشرفت‌های هوش مصنوعی ظاهراً دستگاه‌های تلفن همراه و خانه‌های هوشمند را مانند قبل به هم نزدیک‌تر می‌کند، و ما هیجان‌زده‌ایم که خودمان ببینیم چگونه همه این ویژگی‌ها در دنیای واقعی با هم ترکیب می‌شوند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.