ویژگی جدید One UI 7.0 مشاهده شد: Galaxy Avatar

سامسونگ امروز با اعلام اینکه One UI 7.0 اوایل سال آینده با سری جدید گوشی های پرچمدار گلکسی اس عرضه می شود، مطمئنا قلب های زیادی را شکست. ما کاملاً به به‌روزرسانی اصلی سامسونگ که به عنوان هدیه کریسمس می‌رسد عادت کرده‌ایم، بنابراین این جدول زمانی جدید مسلماً برخی از طرفداران را کمتر خوشحال می‌کند.

همانطور که شانس آوردیم، امروز همچنین روزی است که اولین تعامل خود را با آنچه که به نظر می رسد ساخت بسیار اولیه One UI 7.0 روی دستگاهی در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ 2024 در سن خوزه باشد، داشته باشیم. یک اسکرول کوتاه در میان منوها وجود ویژگی جدیدی به نام Galaxy AI را نشان می دهد.

Galaxy Avatar یکی از ویژگی های جدید One UI 7.0 است

تغییرات قابل توجهی در رابط کاربری وجود دارد، سامسونگ در جریان سخنرانی امروز خود تائید کرده بود، اما به عنوان روز روشن است که این یک ساخت اولیه است و احتمالاً تغییرات بیشتری در آن قبل از عرضه در سال آینده ایجاد خواهد شد.

این ویژگی گلکسی آواتار در منوی ویژگی های پیشرفته مشاهده شده است. اطلاعات زیادی در مورد خود این ویژگی فاش نمی کند، به جز این که دارای گزینه Avatar Stickers و Avatar Camera به همراه قابلیت طراحی لباس جدید برای آواتار شما خواهد بود. باید دید که آیا این یک رویکرد کاملاً جدید برای یک آواتار دیجیتالی است یا اینکه آیا تغییری در ویژگی AR Emoji موجود سامسونگ است.

به احتمال زیاد چیزهای بیشتری به One UI 7.0 اضافه خواهد شد زیرا سامسونگ به کار روی آن در داخل ادامه می دهد. این شرکت گفته است که این ارتقاء قابل توجهی خواهد بود، به ویژه از دیدگاه رابط کاربری.

سامسونگ تایید کرده است که قرار است نسخه بتای توسعه دهنده One UI 7.0 را قبل از پایان سال جاری منتشر کند، بنابراین در آن زمان بیشتر می دانیم.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.