سامسونگ ابعاد و حاشیه های نازک تر گلکسی اس 25 اولترا را تایید می کند

دیروز، درز یک قاب ژله ای برای Samsung Galaxy S25 Ultra را نشان داد. اکنون می‌توان با عکس‌ها و ویدیویی که ساختگی گوشی را نشان می‌دهد.

ابعاد S25 اولترا 162.82 x 77.65 x 8.25 میلی متراست. برای مقایسه، ابعاد S24 Ultra 162.3 x 79.0 x 8.6 میلی‌متر و وزن آن 232 گرم است. اکنون، ساختگی نمی تواند وزن Ultra جدید را به ما بگوید، اما Ice Universe آن را 219 گرم می داند. بنابراین، تلفن جدید کسری از میلی متر بلندتر است، اما بیش از یک میلی متر باریک تر، کمی نازک تر و به طور قابل توجهی سبک تر است.

این طراحی جدید باید تا حد زیادی به سمت بهبود ارگونومی تلفن همراه باشد – مردم شکایات موجهی در مورد S24 Ultra داشتند.

به هر حال، پرچمدار 2025 قرار است حاشیه‌های بسیار باریکی داشته باشد (30 درصد نازک‌تر از مدل 2024، یعنی از 3.35 میلی‌متر به 2.3 میلی‌متر می‌رسد). شما می توانید حاشیه های نشان داده شده بر روی ساختگی را ببینید.

همچنین می‌توانید سوراخ پانچ برای دوربین سلفی و گوشی روی قاب بالایی را ببینید. در پشت، یک فرورفتگی دایره‌ای وجود دارد – احتمالاً، این همان جایی است که سیم‌پیچ شارژ بی‌سیم قرار خواهد گرفت (این اطلاعات مهمی برای سازندگان کیس است که کاربران اصلی ساختگی‌هایی مانند این مورد هستند).

همچنین یک عکس از کناره تلفن وجود دارد، اما چیز زیادی برای دیدن وجود ندارد – فقط دکمه های معمولی. انتظار دکمه اکشن یا کنترل دوربین را نداشتید، درست است؟

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.