گوشی Galaxy Z Fold 6 Ultra سامسونگ در 25 اکتبر عرضه می شود

گلکسی زد فولد 6 اولترا سامسونگ از ماه فوریه در میان شایعات بوده است، یعنی زمانی که گلکسی زد فولد 6 در جولای 2024 معرفی شود. در مورد تاشو ارتقا یافته و اینکه راه اندازی آن ممکن است یک بار دیگر به تعویق بیفتد.

اولین گوشی تاشو با برند اولترا سامسونگ قرار است نسخه باریک‌تر و بزرگ‌تر از گلکسی زد فولد 6 فعلی موجود باشد. بعداً در ماه جولای، درز دیگری نشان داد که این گوشی در اکتبر 2024 عرضه می‌شود. اکنون، جزئیات مربوط به Galaxy Z Fold Ultra گزارش شده است. از طریق یک خرده فروش به صورت آنلاین ظاهر شد.

طبق گزارش‌ها، یک خرده‌فروش کره‌ای پوستری را به اشتراک گذاشته است که تاریخ عرضه و جزئیات پیش‌سفارش یک دستگاه تاشو به نام Galaxy Fold 6 Special Edition را نشان می‌دهد. اگرچه وب‌سایت دیگر این فهرست را نشان نمی‌دهد، یک کاربر در X (@negativeonehero) پوستر را به اشتراک گذاشت، که گفته می‌شود همان شماره مدل Ultra شایعه شده را نیز شامل می‌شود.

طبق گزارش ها، در پوستر ذکر شده است که نسخه ویژه گلکسی زد فولد 6 در 25 اکتبر عرضه خواهد شد و پیش فروش آن بین 18 تا 24 اکتبر در بازار خانگی سامسونگ، کره جنوبی، در دسترس خواهد بود. پوستر به طرز عجیبی به یک پیوند نیز اشاره می‌کند، اما این پیوند به Galaxy Z Fold 6 (نوع سیاه ساخته شده) در وب‌سایت رسمی سامسونگ می‌رود.

نسخه Black Crafted Galaxy Z Fold 6 از زمان عرضه به عنوان یک رنگ خاص در هند در دسترس بوده است. این الگویی شبیه به بافت فیبر کربن در پنل پشتی است و فقط از وب سایت سامسونگ قابل خریداری است و در خرده فروشی های محلی موجود نیست.

شماره مدل SM-F958 در افشای اطلاعات قبلی Galaxy Z Fold 6 Ultra نیز دیده شده بود. گزارش‌های متعددی به این عدد اشاره کرده‌اند، به‌ویژه یکی از آنها نشان می‌دهد که عدد «۸» نشان‌دهنده یک دستگاه Ultra در سری گوشی‌های هوشمند سامسونگ است.

در همین حال، عدد “6” نشان دهنده مدل های استاندارد غیر اولترا است. همان گزارش همچنین نشان داد که تنها یک مدل SM-F958N در حال کار است که اشاره‌ای به عرضه فقط در کره دارد. گفته می شود دستگاه ارتقا یافته دارای نمایشگر اصلی 8 اینچی بزرگتر و ضخامت 10.6 میلی متری در حالت تا شدن است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.