آنر دستگاهی با صفحه نمایش تاشو چند جهته را ثبت اختراع می کند

آنر در حال توسعه یک فناوری جدید تاشو است که می‌تواند دستگاهی را با نمایشگر تاشو چند جهته بسازد. جزئیات این فناوری در یک سند ثبت اختراع ظاهر شده است که نحوه عملکرد چنین دستگاهی را نشان می دهد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا آنر قصد دارد دستگاهی با این فناوری در آینده عرضه کند یا خیر. در حالی که گوشی‌های هوشمند با صفحه‌نمایش تاشو به سبک تاشو و کتابی محبوب شده‌اند، هواوی اولین گوشی هوشمند سه‌تاشو را ماه گذشته عرضه کرد و انتظار می‌رود شرکت‌های دیگری از جمله Honor نیز از این روند پیروی کنند.

یک سند ثبت اختراع اخیر منتشر شده توسط 91Mobiles نشان می دهد که تلفن تاشو چند جهته Honor چگونه کار می کند. متکی به چندین جزء است که با هم کار می کنند، از جمله مکانیسم های لولای متعدد، چندین محفظه برای قطعات کوچکتر، و قطعه ای که اجزا را در وسط به هم متصل می کند.

مکانیسم‌های لولای فوق‌الذکر مطابق با جزئیات در سند ثبت اختراع در پشت صفحه نمایش تاشو قرار دارند. از آنجایی که نمایشگرهای متصل در مرکز قرار دارند، بسته به تعداد لولاها، می توان در امتداد محورهای مختلف تا شد.

آنر همچنین استفاده از یک قطعه اتصال را که در وسط دستگاه قرار دارد و تمام مکانیزم های لولا را به هم متصل می کند، در نظر گرفته است. در درجه اول می توان آن را در امتداد دو محور (در امتداد عرض و طول آن) تا کرد، بنابراین مزایای یک تاشوی جمع و جور را فراهم می کند، در حالی که در صورت نیاز صفحه نمایش بزرگتری ارائه می دهد، درست مانند یک تلفن تاشو به سبک کتابی.

به منظور اطمینان از انعطاف پذیری اما بادوام بودن دستگاه، سند ثبت اختراع Honor استفاده از موادی مانند لاستیک، الیاف یا فلز را توصیف می کند. همچنین طرح‌های خاصی را برای قطعه اتصال میانی و محفظه‌ها برای قطعات پیشنهاد می‌کند تا اطمینان حاصل شود که یکپارچگی ساختاری دستگاه محافظت می‌شود.

شایان ذکر است که پس از سال‌ها استفاده از گوشی‌های تاشو با یک لولا، بالاخره سازندگان ورود گوشی‌های هوشمند سه تایی را تایید کردند. چنین سیستم تاشوی پیشرفته ای می تواند نه تنها تلفن های تاشو، بلکه تبلت ها، لپ تاپ ها یا حتی پوشیدنی ها را نیز بهبود بخشد. با این حال، شایان ذکر است که دستگاهی مانند آنچه در پتنت ذکر شده است به طور بالقوه سال ها طول می کشد تا به عنوان یک محصول مصرفی برسد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.