Microsoft Copilot به‌روزرسانی شبیه به ChatGPT را دریافت می‌کند

مایکروسافت یکی از شرکت های برتری است که به شدت روی هوش مصنوعی کار می کند. غول های فناوری اکنون ویژگی های جدیدی را برای چت ربات هوش مصنوعی خود، Copilot اعلام کرده اند.

Microsoft Copilot اکنون پیشرفته‌تر و هوشمندتر است و همچنین توانایی‌های جدیدی را به شما ارائه می‌دهد که در ChatGPT نیز دیده‌ایم. مایکروسافت Copilot Voice، Copilot Vision، Think Deeper، Copilot Daily و غیره را اضافه کرده است. نه فقط این، ربات چت اکنون نیز ظاهر جدیدی دارد. مایکروسافت رابط Copilot را در تلفن همراه، وب و برنامه اختصاصی ویندوز اصلاح کرد.

برای شروع، مایکروسافت یک ویژگی جدید به نام Copilot Discover اضافه کرده است. با ارائه یک راهنمای ساده در مورد ویژگی ها و پیشنهادات خود برای مکالمات، به شما کمک می کند تا شروع کنید. از شما اجازه می‌خواهد و سپس پیشنهادات برای استفاده شما از سایر سرویس‌های مایکروسافت تنظیم می‌شوند و با گذشت زمان بر اساس سابقه چت شما شخصی‌تر می‌شوند.

صدای Copilot

Copilot اکنون یک دستیار هوش مصنوعی سخنگو است. بله، مایکروسافت Voices را به چت بات خود اضافه کرده است تا کاربران بتوانند به صورت شفاهی با آن ارتباط برقرار کنند. چهار گزینه صوتی برای انتخاب خواهید داشت.

Copilot Vision

این یکی از ویژگی های کاملاً پیشرفته است اما این احتمال وجود دارد که بسیاری از افراد به دلیل نگرانی های داده ها و حفظ حریم خصوصی از آن استفاده نکنند.

Copilot Vision به چت ربات اجازه می دهد هر آنچه را که در دستگاه خود پیمایش می کنید ببیند و بخواند، و نه فقط این، بلکه می تواند در محتوای شما نیز با شما ارتباط برقرار کند. هم متن و هم تصاویر یک صفحه وب را می‌فهمد و پاسخ‌ها، پیشنهادها و کمک‌ها را ارائه می‌کند.

عمیق تر فکر کن!

ربات چت مایکروسافت اکنون می تواند سوالات پیچیده تری را حل کند. گزینه «عمیق‌تر فکر کنید» کمی بیشتر طول می‌کشد تا به سؤالات سخت پاسخ دهید. برای کمک به تصمیم گیری های عملی و روزمره طراحی شده است. همچنین گفته می شود که شبیه به مدل OpenAI o1 است.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.