شیائومی اولین برندی است که به‌روزرسانی امنیتی اکتبر 2024 را منتشر می‌کند

شیائومی انتشار به‌روزرسانی امنیتی اکتبر 2024 را آغاز کرده است. اولین دستگاهی که این به‌روزرسانی را دریافت کرد، شیائومی پد 6 است و این شرکت قصد دارد به‌زودی به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای مدل‌های دیگر ارائه کند. بنابراین، چه ویژگی ها و پیشرفت های جدیدی با این به روز رسانی برای شیائومی پد 6 ارائه می شود؟

به روز رسانی اکتبر Xiaomi Pad 6 HyperOS

هدف اصلی این به روز رسانی بهبود عملکرد سیستم و بهینه سازی عملکرد دستگاه است. این به‌روزرسانی به تدریج معرفی می‌شود و از شیائومی پد 6 شروع می‌شود. به‌زودی، یک به‌روزرسانی امنیتی جدید اکتبر 2024 نیز در دستگاه‌های شیائومی، ردمی و POCO بیشتری در دسترس خواهد بود. این شرکت ابتدا این به‌روزرسانی را برای شیائومی پد 6 ارائه کرد که بر روی پردازنده اسنپدراگون 870 اجرا می‌شود. اکنون بسیاری از کاربران کنجکاو هستند که چه زمانی این به روز رسانی برای دستگاه های آنها در دسترس خواهد بود.


نسخه به روز رسانی شیائومی پد 6 دارای شماره ساخت OS1.0.11.0.UMZCNXM است. این نسخه خاص در حال حاضر فقط در چین موجود است و محدود به کاربرانی است که بخشی از برنامه آزمایشی HyperOS Pilot هستند.

به‌روزرسانی اکتبر 2024 با حجم فایل 25 مگابایتی برای شیائومی پد 6 ارائه می‌شود. در حالی که وصله امنیتی تمرکز اصلی است، به‌روزرسانی چندین باگ را نیز برطرف کرده و عملکرد دستگاه را بهبود می‌بخشد.

مدل‌های شیائومی، ردمی و POCO در هفته‌های آینده به‌روزرسانی امنیتی جدید اکتبر 2024 را دریافت خواهند کرد. بنابراین، اگر مدلی متفاوت از یکی از این برندها دارید، لازم نیست نگران باشید. دستگاه شما باید به‌زودی به‌روزرسانی را دریافت کند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.