آیفون 16 پرو مکس عملکرد شارژ ناامید کننده ای را در تست واقعی نشان می دهد

اپل سری آیفون 16 را با باتری های بزرگتر و شارژ سریعتر عرضه کرد. در حالی که اپل ظرفیت دقیق باتری و سرعت شارژ آیفون های جدید را فاش نکرد، یک پرونده نظارتی چینی نشان داد که تمام مدل های آیفون 16 حداکثر تا 45 وات سرعت شارژ دارند. از نظر تئوری باید شارژ بسیار سریع‌تری را برای مدل‌های جدید در مقایسه با مدل‌های قبلی خود ارائه دهد.

با این حال، ما قبلاً می دانیم که وات آداپتور برق یا سرعت نامی تلفن به سختی به اندازه تنظیم خاص و جو آن اهمیت دارد.

برای اینکه بفهمید آخرین و بهترین آیفون اپل چقدر سریع شارژ می شود، ChargerLAB یک آزمایش جامع با چندین شارژ سازگار انجام داد و نتایج حداقل ناامیدکننده است.

اول از همه، ChargerLAB نشان می دهد که تلفن دارای تراشه نشانگر E (یا تراشه نشانگر الکترونیکی) نیست، که یک کنترل کننده پروتکل در کابل های USB Type-C است که انتقال نیرو و ارتباطات داده را مدیریت می کند. شارژرهای USB-PD با پشتیبانی از جریان خروجی بالا و سرعت انتقال داده سریعتر از این فناوری استفاده می کنند.

تست شارژ آیفون 16 پرو مکس با شارژرهای اپل

با شارژر رسمی 140 واتی اپل و کابل اصلی موجود در جعبه، آیفون 16 پرو مکس در تست تنها با 30.19 وات شارژ می‌شد که بسیار کمتر از سرعت شارژ 45 واتی گزارش شده است.

بنابراین می توان گفت که سرعت شارژ آیفون 16 پرو مکس در حدود 30 وات است. این فقط کمی بیشتر از سرعت شارژ 27 واتی آیفون 15 پرو مکس است. در حالی که این یک پیشرفت است، سرعت شارژ 45 وات می تواند برای افرادی که به فکر ارتقاء به یکی از آخرین مدل ها هستند گمراه کننده باشد.

شایان ذکر است، ChargerLAB گوشی را با چندین شارژر شخص ثالث آزمایش کرد که در آن گوشی به حداکثر سرعت شارژ 31.86 وات دست یافت که بسیار شبیه به سرعت شارژرهای رسمی است.

بر اساس نتایج، می‌توان گفت که سرعت شارژ آیفون 16 پرو مکس در حدود 30 وات محدود شده است که فقط کمی بیشتر از سرعت شارژ 27 وات آیفون 15 پرو مکس است. در حالی که این یک پیشرفت است، سرعت شارژ 45 واتی می تواند برای افرادی که به فکر ارتقاء به یکی از آخرین مدل ها هستند گمراه کننده باشد.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.