کاربران PS5 و PS4 پلی استیشن قادر به دسترسی به سرورها نیستند!

گیمرهای پلی استیشن در حال حاضر با قطعی قابل توجهی مواجه هستند که شبکه پلی استیشن سونی (PSN) را تحت تاثیر قرار می دهد و کاربران را قادر به دسترسی به خدمات مختلف می کند. گزارش ها حاکی از آن است که بازیکنان هنگام تلاش برای بارگذاری سیستم خود با خطاهایی مواجه می شوند. این اختلال چندین پلتفرم از جمله پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، PS Vita و حتی مدل های قدیمی تر مانند پلی استیشن 3 را در بر می گیرد.

در Downdetector، یک وب‌سایت ردیاب وضعیت قطعی آنلاین، گزارش‌های قطعی حوالی ساعت 6 صبح افزایش قابل توجهی داشت. در وب سایت ردیاب قطع، 90 درصد از کاربران مشکلات اتصال به سرور، 6 درصد با ورود و 4 درصد با وب سایت را گزارش کردند.

سونی این وضعیت را تایید کرده و در صفحه رسمی وضعیت خدمات PSN بیان کرده است: «شما ممکن است در راه اندازی بازی ها، برنامه ها یا ویژگی های شبکه با مشکل مواجه شوید. ما در تلاش هستیم تا مشکل را در اسرع وقت حل کنیم. از شکیبایی شما متشکرم.»

صفحه وب وضعیت PlayStation همچنین تأیید می کند که چندین سرویس با مشکلاتی مواجه هستند، به ویژه در مدیریت حساب، بازی و ویژگی های اجتماعی، و فروشگاه PlayStation. این قطعی بر طیف گسترده ای از پلتفرم ها از جمله PS Vita، PS3، PS4، PS5 و وب تأثیر می گذارد.

به بازیکنان توصیه می‌شود که منتظر به‌روزرسانی‌ها باشند زیرا سونی برای بازیابی عملکرد کامل تلاش می‌کند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.