گوشی گوگل Pixel 9a ممکن است نوار دوربین را در پنل پشتی حذف کند

هیاهوهای پیرامون سری گوگل پیکسل 9 شروع به فروکش کرده است و اکنون پیکسل 9a در کانون توجه قرار گرفته است. Google Pixel 9 ماه گذشته با چهار دستگاه در سطح جهانی راه اندازی شد و به نظر می رسد پنجمین مورد در حال حاضر در راه است.

اشاره من به Google Pixel 9a است که نسخه مقرون به صرفه‌تر سری Pixel 9 خواهد بود. رندرهای مبتنی بر CAD از این گوشی هوشمند به صورت آنلاین منتشر شده است که کل طراحی آن را آشکار می کند. سال گذشته، پیکسل 8 و پیکسل 8a تقریباً یکسان به نظر می رسیدند، اما این بار ممکن است تفاوت هایی وجود داشته باشد.

یک منبع آگاه معروف به نام OnLeaks با Android Headline برای به اشتراک گذاشتن این رندرها همکاری کرده است. این گوشی هوشمند در رنگ مشکی ظاهر می شود و به احتمال زیاد با یک قاب فلزی عرضه خواهد شد.

در مورد قاب، یک دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا در پنل سمت راست و یک USB-C و گریل بلندگو در پایین وجود دارد. علاوه بر این، می تواند مانند پیکسل 9 صفحه نمایش تخت داشته باشد و یک سوراخ پانچ برای دوربین سلفی وجود دارد.

تا اینجای کار، پیکسل 9a دقیقا مشابه پیکسل 9 به نظر می رسد، اما اگر به پشت این رندرها نگاه کنیم، تغییر بزرگی رخ می دهد. در سری اخیر پیکسل، گوگل گوشی‌های هوشمندی با ماژول دوربین بلند شده که به «نوار دوربین» نیز معروف است، عرضه کرده است. با این حال، طبق آخرین رندرها، “نوار دوربین” در پیکسل 9a وجود ندارد. پنل پشتی دارای یک ماژول دوربین استوانه ای است که به صورت افقی در کنار چراغ قوه LED قرار گرفته است. مارک گوگل درست در مرکز پشت نیز وجود دارد.

یکی دیگر از تغییراتی که می‌توانیم در پیکسل 9a جدید ببینیم، می‌تواند حاشیه‌های نمایشگر باشد. Google Pixel 9a می‌تواند حاشیه‌های نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به مدل‌های قبلی خود داشته باشد.

افشای اطلاعات مربوط به گوشی‌های پیکسل جدید گوگل آغاز شده است، به این معنی که این غول فناوری می‌تواند به زودی عرضه آن را اعلام کند. در حال حاضر، گوگل در مورد Pixel 9a صمیمانه صحبت می کند، بنابراین منتظر اعلامیه های رسمی در مورد Pixel 9a آینده باشید.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.