قاب گوشی Galaxy S25 Ultra در ویدیو با گوشه‌های گرد نشان داده می‌شود

Galaxy S22 Ultra گوشه های گرد قبلی خود را به نفع 90 درجه رها کرد – و همه تلفن های بعدی تمایل یکسانی به فرو بردن در کف دست داشتند. همه نشانه ها حاکی از این است که سامسونگ با S25 Ultra به طراحی گردتر باز می گردد.

ما در اوایل این ماه رندرهایی از طراحی ادعا شده را دیدیم، اما این حماسه برای مدت طولانی تری ادامه داشته است. حتی در ماه آگوست، Ice Universe ماکت‌ها را به نمایش می‌گذارد و ادعا می‌کند که سامسونگ گوشه‌های تیز را کامل می‌کند.

Ultra جدید قرار است حاشیه‌های فوق‌العاده باریکی داشته باشد که حتی از آیفون 16 پرو مکس نیز نازک‌تر است. ضخامت این گوشی 8.2 میلی‌متر است که از 8.6 میلی‌متر در مدل 2024 کمتر است، و برای راه‌اندازی سبک‌تر خواهد بود – 219 گرم برای S25 Ultra، از 232 گرم در S24 Ultra. باید کمی باریک‌تر نیز باشد (77.6 میلی‌متر در مقابل 79.0 میلی‌متر)، همه در حالی که ظرفیت باتری یکسان (5000 میلی‌آمپر ساعت) را حفظ می‌کند. همه اینها حاکی از پیشرفت های عمده در ارگونومی است.

قرار است تمام خانواده گلکسی اس 25 سامسونگ به جای ترکیب اسنپدراگون/اکسینوس از اسنپدراگون 8 نسل 4 استفاده کنند (حتی ما شاهد Geekbench Ultra Run نیز بودیم). Ultra گواهینامه اتصال ماهواره‌ای را دریافت کرد، اما مشخص نیست که آیا این یک ویژگی انحصاری خواهد بود یا دو گوشی دیگر S25 نیز چنین خواهند داشت (همه مدل‌های پیکسل 9 و آیفون 16 دارای اتصال ماهواره‌ای هستند).

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.