هوش مصنوعی جمینی با Google Calendar ادغام می شود

Gemini دستیار صوتی دیجیتال جدیدتر و پیشرفته تر گوگل است که می تواند به راحتی زبان طبیعی را درک کند. با این حال، به خوبی Google Assistant با سرویس های خود گوگل ادغام نشده بود. با این حال، گوگل در این زمینه در حال پیشرفت است و Gemini اکنون یکپارچه سازی تقویم گوگل را دریافت کرده است.

Gemini اکنون می تواند از داده های Google Calendar برای مفیدتر شدن استفاده کند

افزونه Google Calendar برای Gemini اکنون به طور گسترده در حال انتشار است. همانطور که گزارشی از 9To5Google نشان می دهد، ممکن است افزونه Google Calendar را در برنامه Gemini پیدا نکنید، اما می توانید آن را با استفاده از @Google Calendar در حین چت با Gemini فراخوانی کنید. همچنین می توانید از آن در وب سایت جمینی استفاده کنید. می توانید از آن برای ایجاد، حذف یا ویرایش رویدادها استفاده کنید.

می‌توانید از برنامه افزودنی Google Calendar برای ایجاد یک رویداد در تاریخ و زمان خاصی استفاده کنید. می‌توانید نام، شرح، مکان و یادآوری رویداد را اضافه کنید. می توانید رویدادها را تغییر دهید یا نام آنها را تغییر دهید. می توانید از جوزا در مورد رویداد آینده خود بپرسید. ظاهراً نمی‌توانید توضیحات، مکان یا سایر جزئیات مربوط به یک رویداد را ویرایش کنید.

امیدواریم نسخه آینده Bixby که گفته می‌شود از مدل‌های بزرگ زبان (LLM) پشتیبانی می‌کند، بتواند همین کار را در برنامه‌های سهام سامسونگ انجام دهد. طبق گزارش ها، این نسخه از بیکسبی با One UI 7.0 در ماه های آینده منتشر خواهد شد.

اپل و گوگل نسل جدید دستیارهای صوتی دیجیتال مجهز به هوش مصنوعی را به نمایش گذاشته اند و انتظار می رود سامسونگ پاسخ خود را به این دستیارها در آینده نزدیک به نمایش بگذارد. به نظر می رسد گوگل در این رقابت پیشتاز است، زیرا Gemini را برای میلیون ها گوشی هوشمند و تبلت اندرویدی عرضه کرده است. علاوه بر این، Gemini در وب نیز در دسترس است.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.