بیت کوین با وجود ضررهای جزئی، بالای 64000 دلار معامله می شود

بازار کریپتو در روز دوشنبه، 30 سپتامبر، احساسات متفاوتی را نشان داد، با تعداد تقریباً مساوی از ارزهای دیجیتال که سود و زیان را ثبت کردند.

بیت کوین در 24 ساعت گذشته 1.94 درصد کاهش در مبادلات بین المللی داشته است. با وجود این افت، ارز دیجیتال پیشرو نزدیک به مرز 65000 دلار باقی ماند و با توجه به CoinMarketCap، با قیمت 64452 دلار  معامله شد.

اتر در 24 ساعت گذشته افت قیمتی 1.52 درصدی را در مبادلات جهانی ثبت کرد. در زمان نگارش این مقاله، ETH بر اساس CoinMarketCap با قیمت 2630 دلار معامله می شد.

«احساس مثبت پیرامون بیت کوین همچنان قوی است و انتظار می رود شتاب آن حفظ شود. بیت کوین رسما بالاترین سطح را تشکیل داده است که یک شاخص صعودی کلیدی است. ETH به بالای 50 EMA در نمودار روزانه بازگشته است که نشان دهنده یک تغییر صعودی است. از نظر تاریخی، سه ماهه چهارم صعودی ترین دوره بوده است و روند مشابهی در این چرخه پیش بینی می شود.

تتر، کاردانو، ترون، آوالانچ، چین لینک و پولکادوت در روز دوشنبه در کنار بیت‌کوین و اتر ضرر کردند.

Stellar، Cronos، Cosmos، Polygon و Bitcoin SV نیز افت قیمت را ثبت کردند. ارزش کلی بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته 1.70 درصد کاهش یافت. با این کار، ارزش این بخش طبق CoinMarketCap به 2.27 تریلیون دلار رسیده است. از سوی دیگر، ارزهای دیجیتالی که موفق به ثبت سود شدند عبارتند از بایننس کوین، سولانا، ریپل، دوج کوین و شیبا اینو.

سودهای اندکی نیز توسط Near Protocol، Leo، Dia، Dogefi، Bitcoin Hedge و Nano Dogecoin ثبت شد. به گفته تحلیلگران بازار، بازار ارزهای دیجیتال در روزهای آینده بهبود خواهد یافت.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.