مشخصات گوشی OnePlus 13 با نمایشگر BOE X2 فاش شد

انتظار می رود وان پلاس 13 در ماه اکتبر در چین عرضه شود و جانشین وان پلاس 12 شود که در ژانویه امسال در هند رونمایی شد. قبل از معرفی رسمی، یکی از مقامات ارشد OnePlus طراحی جلوی گوشی پرچمدار آینده را به تصویر کشیده است. گفته می‌شود این گوشی با یک ماژول دوربین بازطراحی شده عرضه می‌شود و می‌تواند روکش چرمی گیاهی داشته باشد.

صفحه نمایش و سایر ویژگی های مورد انتظار OnePlus 13

وان پلاس 13 در یک پست در Weibo توسط لوئیس لی، رئیس وان پلاس چین، با نسل دوم “صفحه نمایش شرقی” BOE یا BOE X2 مورد توجه قرار گرفت. در این پست، لی اشاره کرد که تست نورپردازی در فضای باز صفحه نمایش کامل شده است و ادعا می کند که عملکرد بهتری از صفحه نمایش BOE X1 موجود خواهد داشت. تصویری که توسط مدیر اجرایی به اشتراک گذاشته شده نمایشگر گوشی را با برچسب “اولین صفحه نمایش شرقی نسل دوم در جهان” نشان می دهد.

افشای اطلاعات قبلی حاکی از آن بود که OnePlus 13 احتمالاً دارای صفحه نمایش 6.82 اینچی 2K 10 بیتی LTPO BOE X2 میکرو چهار خمیده OLED با نرخ تجدید 120 هرتز خواهد بود. این گوشی می‌تواند از یک SoC اسنپدراگون 8 نسل 4 با حداکثر 24 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی پشتیبانی کند. ممکن است از شارژ معکوس، شارژ سریع سیمی 100 واتی پشتیبانی کند و می تواند یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد.

برای اپتیک، انتظار می رود وان پلاس 13 دارای سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی Sony LYT-808 با دیافراگم f/1.6، سنسور 50 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض، و دوربین تله فوتو پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با 3x بزرگنمایی اپتیکال باشد.

OnePlus 13 ممکن است با یک جزیره دوربین بازطراحی شده نیز عرضه شود. طراحی لو رفته از قاب محافظ OnePlus 13 چینش واحدهای دوربین عقب را نشان می دهد. با این حال، شکل ماژول در این رندر پیشنهاد نشده است. درز دیگری ادعا کرد که این گوشی با روکش چرم گیاهی عرضه خواهد شد. شایان ذکر است، OnePlus 12 دارای یک جزیره دوربین عقب دایره‌ای و روکش شیشه‌ای است.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.