ارتقای مورد انتظار گلکسی اس 25 اولترا دوباره تأیید شد

دیگر گوشی پرچمدار سامسونگ تا باقیمانده سال جاری عرضه نمی شود و اکنون همه نگاه ها به سری پرچمداران سال آینده یعنی سری گلکسی S25 است که این شرکت تنها چند هفته بعد از سال 2025 از آن رونمایی خواهد کرد.

گمانه زنی های زیادی در مورد اینکه پرچمدار برتر جدید چه خواهد داشت و چه نخواهد داشت، وجود دارد. مدتی است که شایعه شده است که یک ارتقاء بزرگ در ظرفیت RAM وجود دارد و یک منبع آگاه اکنون ارتقاء را “تأیید” کرده است.

این اولین باری نیست که یک گوشی گلکسی اس اولترا 16 گیگابایت رم دریافت می کند

X tipster @UniverseIce ادعا می‌کند که نسخه رم ۱۶ گیگابایتی Galaxy S25 Ultra “۱۰۰٪ تایید شده است”. اطلاعات دهنده قبلاً بدون اشاره مستقیم به گلکسی اس 25 اولترا به این ظرفیت رم اشاره کرده بود، اما با تکرار این ادعا، اکنون هیچ ابهامی وجود ندارد.

این فقط ظرفیت رم نیست که باعث ارتقاء می شود. گزارش‌های قبلی همچنین حاکی از آن است که Galaxy S25 Ultra ممکن است جدیدترین ماژول‌های DRAM LPDDR6 را دریافت کند، که در مقایسه با سایر ماژول‌های موجود در بازار در حال حاضر برتری بیشتری خواهد داشت، بنابراین ارتقای قابل توجهی در عملکرد و کارایی ارائه می‌دهد.

نکته جالبتر چیپست است که این رم با آن جفت می شود. بر اساس گزارش‌ها، اسنپدراگون 8 الیت جدید کوالکام قرار است قدرت این دستگاه را تامین کند. این جدیدترین چیپست پرچمدار این شرکت است که بر اساس فرآیند ساخت 3 نانومتری TSMC ساخته شده است. این چیپست به طور بالقوه بهبودهای قابل توجهی را در عملکرد CPU و GPU ایجاد می کند و علاوه بر آن پیشرفت های قابل توجهی در عملکرد هوش مصنوعی خواهد داشت.

مشخص نیست که آیا تنها گلکسی اس 25 اولترا از اسنپدراگون 8 الیت در سطح جهانی استفاده خواهد کرد و سایر مدل‌های این خط از چیپست اگزینوس در برخی، اگر نه در همه بازارها بهره خواهند برد. در حالی که به نظر می رسد رم 16 گیگابایتی ارتقایی است که ارزش انتظار برای آن را دارد، مهم است که در اینجا توجه داشته باشیم که این اولین باری نیست که یک پرچمدار گلکسی اس اینقدر رم دریافت می کند.

گلکسی اس 20 و اس 21 اولترا هر دو نسخه‌های رم 16 گیگابایتی را ارائه می‌کردند، قبل از اینکه سامسونگ حداکثر 12 گیگابایت را در گوشی‌های بالاتر بعدی ارائه کرد، بنابراین این اولین بار در چند سال آینده خواهد بود که حافظه را به 16 افزایش می‌دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.