اندروید 14 و One UI 6.1.1 از قبل روی S24 FE بارگذاری شده اند

گلکسی اس 24 FE رسمی است و لیستی از به‌روزرسانی‌های سخت‌افزاری به همراه دارد. اما در مورد نرم افزار چطور؟ چه نسخه ای از اندروید و رابط کاربری One UI S24 FE تمام می شود؟

همانطور که قبلاً حدس زده اید، Galaxy S24 FE با اندروید 14 و One UI 6.1.1 از پیش بارگذاری شده است. اساساً همان تجربه نرم‌افزاری گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 را بدون احتساب ویژگی‌های انحصاری تاشو ارائه می‌کند. بله، تمام ویژگی‌های One UI 6.1.1 Galaxy AI نیز گنجانده شده است.

اگر گلکسی اس 24 FE از قبل با اندروید 15 و رابط کاربری One UI 7.0 از قبل بارگذاری می شد، بسیار زیباتر بود. با این حال، گوگل به‌روزرسانی اندروید 15 را به‌طور رسمی برای عموم منتشر نکرده است و سامسونگ نیز در زمان عرضه گلکسی اس 24 FE همچنان روی به‌روزرسانی One UI 7.0 کار می‌کند.

S24 FE می تواند با اندروید 15 و One UI 7.0 در برخی بازارها راه اندازی شود. این در صورتی است که آن بازارها عرضه با تاخیر داشته باشند. برای مثال Galaxy S23 FE در دسامبر سال گذشته به جای اکتبر مانند سایر مناطق در اروپا راه اندازی شد و در نتیجه کاربران اروپایی در هنگام بوت کردن گوشی برای اولین بار با اندروید 14 و One UI 6.0 استقبال کردند.

سامسونگ آپدیت One UI 7.0 مبتنی بر اندروید 15 را تا قبل از پایان سال به Galaxy S24 FE ارائه خواهد کرد. اندروید 15 اولین مورد از هفت ارتقای اصلی سیستم عامل اندروید خواهد بود که S24 FE واجد شرایط آن است. این گوشی همچنین به مدت هفت سال رابط کاربری One UI و به روز رسانی های امنیتی را دریافت می کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.