کیبوردهای گلکسی تب اس 10 دارای دکمه هوش مصنوعی هستند

همانطور که ممکن است شنیده باشید، آخرین تبلت های پرچمدار سامسونگ دارای هوش مصنوعی هستند. یعنی، سامسونگ جدیدترین لوازم جانبی صفحه‌کلید جلد کتاب سری Galaxy Tab S10 را کمی دوباره طراحی کرد تا تقاضای فزاینده برای دسترسی آسان به هوش مصنوعی Generative را برآورده کند. در اینجا نحوه کار آن آمده است.

گلکسی Tab S10 پلاس و گلکسی Tab S10 Ultra را می‌توان به یکی از دو لوازم جانبی صفحه‌کلید اختیاری، که می‌توان پیش‌بینی کرد، صفحه کلید جلد کتاب (شامل پد لمسی) و صفحه کلید جلد کتاب اسلیم (بدون پد لمسی) نامیده می‌شود.

همه انواع کاور صفحه کلید Galaxy Tab S10 دارای دکمه جدید Galaxy AI هستند. و برای اینکه جا برای آن باز شود، سامسونگ کلید زبان (زبان) موجود در مدل‌های قدیمی‌تر را کنار گذاشت.

اگرچه آخرین سری گلکسی تب اس 10 مملو از ویژگی های گلکسی AI است، این دکمه هوش مصنوعی جدید تا حدودی عملکرد محدودی دارد. یعنی وقتی فشار داده می شود، گوگل جمینی یا سامسونگ بیکسبی را احضار می کند.

کاربران می توانند یک دستیار هوش مصنوعی یا دیگری را در برنامه تنظیمات انتخاب کنند. با این حال، به نظر نمی رسد گزینه ای برای اختصاص کلید هوش مصنوعی به یک ابزار خاص Galaxy AI وجود داشته باشد.

جلدهای صفحه کلید قدیمی با برگه‌های جدید کار می‌کنند، اما یک نکته وجود دارد

در اینجا خبرهای خوب بیشتری وجود دارد. ما می توانیم تأیید کنیم که حداقل صفحه کلید Galaxy Tab S9 با Galaxy Tab S10 Ultra سازگار است. در واقع، اکثر لوازم جانبی با یکدیگر سازگار هستند.

همانطور که برخی از کاربران گلکسی تب اس ممکن است بدانند، لوازم جانبی کیبورد گلکسی تب اس 8 قدیمی‌تر با گلکسی تب اس 9 ناسازگار بود، زیرا بریدگی‌های دوربین و موقعیت مکانی S Pen مطابقت نداشتند. این کمی ناامیدکننده بود، زیرا به این معنی بود که کاربران Tab S9 باید دوباره برای لوازم جانبی جدید هزینه اضافی بپردازند.

هیچ عملکرد دکمه Galaxy AI در لوازم جانبی صفحه کلید قدیمی وجود ندارد، به این معنی که با فشار دادن کلید زبان، Google Gemini یا Samsung Bixby احضار نمی شود. هنگام استفاده از صفحه کلیدهای قدیمی، باید به روش قدیمی به این دستیارها دسترسی داشته باشید.

شاید به همین دلیل است که حتی می توان کاور صفحه کلید قبلی را با تبلت جدید جفت کرد. سامسونگ ممکن است روی افرادی که خواهان دکمه جدید Galaxy AI برای تبلت های Tab S10 خود هستند، شرط بندی کرده باشد. در هر صورت، این خبر فوق العاده ای برای کاربران تب S9 پلاس یا Tab S9 Ultra است که می خواهند صفحه کلید خود را برای تبلت های جدیدتر تغییر دهند. در واقع، سایر لوازم جانبی بین سری تبلت های 2023 و 2024 سازگاری متقابل دارند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.