احتمالا HomeAccessory اپل در سال 2025 با صفحه نمایش مربعی و هوش مصنوعی عرضه شود

مدتی است که شایعاتی در مورد کار اپل بر روی یک دستگاه خانه هوشمند جدید منتشر شده است. اگر از طرفداران اپل هستید که مشتاقانه منتظر اتفاق بزرگ بعدی هستید، ممکن است همین باشد.

طبق گزارش ها، این شرکت در حال توسعه لوازم جانبی جدیدی برای خانه است که می تواند عملکردهای iPad، Apple TV و HomePod را با هم ترکیب کند. از گزارش جدید 9to5Mac، ممکن است در نهایت تصویر واضح تری از انتظارات از این محصول داشته باشیم.

منابع آشنا با توسعه فاش کرده اند که این دستگاه جدید با نام رمز “J490” قرار است دارای برخی از قابلیت های چشمگیر باشد. HomeAccessory احتمالاً از تراشه A18 اپل پشتیبانی می‌کند که آن را از HomePods فعلی پیشرفته‌تر می‌کند. این می تواند به معنای پشتیبانی از ویژگی های Apple Intelligence باشد.

جالب اینجاست که گفته می‌شود این دستگاه دارای یک نمایشگر مربعی است که از طراحی مستطیلی رایج‌تر iPad فاصله می‌گیرد. در حالی که هنوز مشخص نیست که آیا این شکل بخشی از محصول نهایی خواهد بود یا خیر، انتظار می رود HomeAccessory با دوربین داخلی عرضه شود.

این دوربین فقط برای تماس‌های ویدیویی از طریق FaceTime نیست، بلکه می‌تواند کاربران و حرکات دست را از راه دور شناسایی کند و امکان کنترل هندزفری را فراهم می‌کند – یک ویژگی مفید برای کسانی که در آشپزخانه یا اطراف خانه هستند.

HomeAccessory نه تنها ممکن است مانند Apple TV، اجرای برنامه ها و پخش رسانه ها کار کند، بلکه احتمالاً به عنوان یک گیرنده AirPlay نیز عمل می کند. علاوه بر این، این دستگاه دارای یک صفحه قفل قابل تنظیم خواهد بود که صفحه ساعتی مشابه آنچه در Apple TV با tvOS 18 مشاهده می شود ارائه می دهد.

در حالی که نام دقیق این دستگاه هنوز در دست نیست، به نظر می رسد اپل به عرضه بهار 2025 چشم دوخته است. با این حال، مانند تمام پروژه های فنی، ممکن است برنامه ها قبل از آن تغییر کنند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.