گوشی گلکسی اس 24 FE با چه رنگ هایی عرضه می شود؟

گلکسی اس 24 FE بالاخره امروز رسما معرفی شد و این گوشی نسبت به مدل قبلی خود بهبودهایی در طراحی و عملکرد به همراه داشت. اگر به خرید Galaxy S24 FE فکر می کنید، ممکن است برایتان جالب باشد که بدانید Galaxy S24 FE در کدام رنگ ها موجود خواهد بود. ما اطلاعاتی در مورد رنگ ها و در دسترس بودن آن داریم.

رنگ های Galaxy S24 FE

Galaxy S24 FE در پنج رنگ آبی، مشکی، خاکستری، نعنایی و زرد در دسترس خواهد بود. اما سامسونگ گلکسی S24 FE را در رنگ‌های آبی، گرافیتی، خاکستری و نعنایی در اکثر کشورها به فروش خواهد رساند.

نوع زرد این تلفن محدود به کشورها و خرده فروشان منتخب خواهد بود. به عنوان مثال، نوع زرد را می توان به واحدهای Galaxy S24 FE که از وب سایت رسمی سامسونگ سفارش داده شده اند محدود کرد.

امسال، سامسونگ گوشی جدید Fan Edition خود را در رنگ مشکی یا سفید کلاسیک عرضه نکرده است. نزدیک‌ترین چیزی که می‌توانید به آن رنگ‌ها برسید، از طریق رنگ‌های خاکستری (نزدیک به سفید) و گرافیت (نزدیک به سیاه) است. سامسونگ گلکسی اس 24 FE را در رنگ های تیره مانند بنفش و نارنگی که برای گلکسی اس 23 FE در دسترس بودند، نمی فروشد.

Galaxy S24 FE بسیار شبیه به Galaxy S23 FE است و دارای قاب آلومینیومی و محافظ شیشه در دو طرف است. با این حال، این بدان معنا نیست که سامسونگ هیچ پیشرفتی با گوشی جدید FE خود نداشته است.

Galaxy S24 FE دارای پنل های شیشه ای بادوام تر، گوریلا گلس +Victus در جلو و عقب است. علاوه بر این، حاشیه‌های نازک‌تری در اطراف صفحه نمایش دارد (اما نه به نازکی S24 یا S24+) و کناره‌های صاف برای گرفتن راحت‌تر.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.