گلکسی Tab S10 پلاس و Tab S10 Ultra چند سال به‌روزرسانی دریافت خواهند کرد؟

سامسونگ جدیدترین سری تبلت های پرچمدار خود را بدون سر و صدا در این هفته رسمی کرد. با سری گلکسی تب اس 10، سامسونگ تعداد اندازه‌های صفحه نمایشی که مشتریان می‌توانند انتخاب کنند را کاهش می‌دهد.

دیگر مدل پایه Galaxy Tab S وجود ندارد. شما فقط یک گلکسی تب اس 10 پلاس و یک گلکسی تب اس 10 اولترا دریافت می‌کنید که این دو مدل دارای نمایشگرهای 12.4 و 14.6 اینچی AMOLED هستند. علاوه بر این، یک تراشه مدیاتک (Dimensity 9300+) خط تولید Galaxy Tab S10 را تامین می کند. در هیچ بازاری نمی توانید تراشه اسنپدراگون یا اگزینوس را پیدا کنید که این تبلت را تامین کند.

در بخش نرم‌افزاری، Galaxy Tab S10+ و Tab S10 Ultra با Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Z Flip 6 مطابقت دارند: هر دو تبلت دارای Android 14 و One UI 6.1.1 هستند. تبلت ها تا قبل از پایان سال 2024 اندروید 15 (و One UI 7.0) را دریافت خواهند کرد، اما تبلت ها بعد از اندروید 15 چند ارتقای اصلی اندروید دریافت خواهند کرد؟

گلکسی Tab S10 پلاس و Ultra واجد شرایط هفت سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری هستند

سامسونگ تایید کرده است که Tab S10+ و Tab S10 Ultra به مدت هفت سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری دریافت خواهند کرد. این دوره شامل اندروید، One UI و به‌روزرسانی‌های امنیتی خواهد بود. اندروید 21 آخرین به‌روزرسانی اصلی سیستم‌عامل اندروید برای این تبلت‌ها خواهد بود که به هر نحوی که آن را قطع کنید، قابل توجه است.

این به اندازه نسخه های سازمانی تبلت های میان رده سامسونگ چشمگیر نیست. برای مثال، نسخه سازمانی Galaxy Tab Active 5 برای هشت سال به‌روزرسانی واجد شرایط است. با این حال، هفت سال هنوز زمان زیادی است، حتی با در نظر گرفتن این واقعیت که مشتریان تبلت های خود را به اندازه تلفن های هوشمند خود تعویض نمی کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.