اوپو رنو 12 پرو 5G Manish Malhotra Edition معرفی شد

اوپو نسخه جدیدی از Reno 12 Pro 5G را در هند عرضه کرده است و به نظر یک گوشی معمولی نیست. این گوشی توسط یک طراح مد و استایلیست مشهور هندی، Manish Malhotra ساخته شده است. او به خاطر لباس‌های مجلل و گران‌قیمتش که مخصوصاً برای افراد مشهور و نمایش‌های مد برجسته طراحی شده است، شهرت دارد.

اکنون، او با Oppo برای این نوع جدید از Reno 12 Pro 5G همکاری کرده است. این نسخه با نام «OPPO Reno12 Pro 5G Manish Malhotra Edition» شناخته می‌شود. این نسخه چه تفاوتی با Reno 12 Pro 5G معمولی دارد؟

OPPO Reno 12 Pro 5G Manish Malhotra Edition با طراحی منحصر به فردی عرضه می شود که تحت تأثیر میراث فرهنگی غنی هند است. پنل پشتی آن دارای یک الگوی گلدار زیبا با روکش طلایی روی مشکی مات است که از سبک‌های گلدوزی سنتی مانند زردوزی راجستان و پارسی گارای اوتار پرادش الهام گرفته شده است.

علاوه بر این، قسمت پشتی نیز دارای مارک ظریف Manish Malhotra است و گوشی در بسته بندی سفارشی ارائه می شود که تم طراحی را تکمیل می کند. علاوه بر این، شامل تصاویر پس زمینه منحصر به فرد است که کاملاً با زیبایی گوشی مطابقت دارد.

مشخصات اوپو رنو 12 پرو 5G Manish Malhotra Edition

Oppo Reno 12 Pro 5G Manish Malhotra دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با رزولوشن 1080 در 2412 پیکسل است. این نمایشگر همچنین از HDR10+، رنگی 10 بیتی و نرخ رفرش تا 120 هرتز پشتیبانی می کند.

این گوشی هوشمند از پردازنده MediaTek Dimensity 7300 Energy بهره می برد که با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود. برای عکاسی، این گوشی هوشمند از تنظیمات دوربین سه گانه، دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال تا 2 برابر و یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی استفاده می کند. در نهایت، این گوشی هوشمند دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 80 واتی است.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.