متا ویژگی هوش مصنوعی «Imagine» را در فیسبوک، اینستاگرام و مسنجر ارائه می کند

ویژگی‌های هوش مصنوعی متا در رویداد سالانه متا کانکت این شرکت در روز چهارشنبه یکی از نکات برجسته بود. این شرکت ویژگی جدید چت صوتی را معرفی کرد و ویژگی های هوش مصنوعی جدیدی را به عینک هوشمند Ray-Ban Meta اضافه کرد.

این غول رسانه اجتماعی همچنین ویژگی آزمایشی «Imagine» را به فیس بوک، اینستاگرام و مسنجر گسترش داد. این ویژگی در اوایل سال جاری رونمایی شد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا عکس پروفایل خود را در سبک‌های مختلف تولید شده توسط هوش مصنوعی بازسازی کنند.

این در حال حاضر برای همه کاربران ارائه شده است. علاوه بر این، متا همچنین در حال آزمایش یک ویژگی است که به طور خودکار تصاویر را تولید می کند و به کاربران توصیه می کند آنها را در فید خود به اشتراک بگذارند.

هوش مصنوعی متا ویژگی «Imagine» را ارائه می‌کند

در یک پست اتاق خبر، غول رسانه های اجتماعی جزئیاتی در مورد نحوه عملکرد این ویژگی به اشتراک گذاشت. تا کنون، کاربران می توانند از هوش مصنوعی متا برای تولید تصاویر از پیام های متنی استفاده کنند. کاربران همچنین می توانند یک تصویر را به عنوان ورودی به اشتراک بگذارند و از هوش مصنوعی بخواهند که بر اساس آن تصاویر تولید کند. با این حال، این شرکت به کاربران اجازه نداد از تصاویر پروفایل خود برای تولید تصاویر استفاده کنند.

این در حال حاضر در حال تغییر است زیرا در Meta Connect 2024، این شرکت اعلام کرد که ویژگی “Imagine” برای همه کاربران فیس بوک و اینستاگرام در دسترس خواهد بود و این ویژگی به کاربران امکان ایجاد پست و همچنین استوری را می دهد.

به زبان ساده، اکنون کاربران می توانند از هوش مصنوعی متا بخواهند که آنها را به عنوان یک ابرقهرمان، یک پادشاه سلطنتی یا یک فضانورد «تصور کند» و هوش مصنوعی این کار را انجام خواهد داد.

بر اساس تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط این شرکت، به نظر می رسد که تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی چندان واقعی نیستند و در عوض به صورت دیجیتالی ایجاد شده اند. متا همچنین در حال اضافه کردن واترمارک های تولید شده توسط هوش مصنوعی بر روی این تصاویر است.

در DM و مسنجر اینستاگرام، کاربران اکنون می توانند از هوش مصنوعی برای ایجاد تم های شخصی چت استفاده کنند. کاربران قبلاً می‌توانستند رنگ پس‌زمینه و حباب چت را تغییر دهند، اما این کار سطح بالاتری از سفارشی‌سازی را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، متا همچنین در حال آزمایش یک ویژگی توصیه شامل ویژگی Imagine است. این شرکت قصد دارد تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی تصویر پروفایل کاربر را در فید اینستاگرام و فیسبوک نشان دهد. تصاویر تولید شده بر اساس علایق کاربر یا روند فعلی خواهد بود. اگر کاربر تصویر را دوست داشته باشد، می تواند آن را در فید یا استوری خود به اشتراک بگذارد. آنها همچنین می توانند برای ایجاد تغییرات در تصویر پیشنهادی، روی تصویر ضربه بزنند.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.