به‌روزرسانی عمومی بتای 2 iOS 18.1 برای آیفون عرضه شد

اپل روز چهارشنبه آپدیت نسخه بتای عمومی iOS 18.1 را برای آیفون منتشر کرد. این دارای ویژگی هایی است که توسط Apple Intelligence – مجموعه هوش مصنوعی (AI) این شرکت – که برای اولین بار با به روز رسانی iOS 18.1 Developer Beta معرفی شده است.

این شامل ابزارهای نوشتن، خلاصه‌سازی صفحات وب و ابزار حذف شی برای تصاویر است. شایان ذکر است، این به‌روزرسانی چند روز پس از عرضه iOS 18.1 Developer Beta 5 منتشر شد و همچنین ویژگی‌هایی مانند ضامن‌های جدید برای مرکز کنترل، علاوه بر ویژگی‌های هوش مصنوعی در برنامه پیام‌ها را در خود جای داده است.

ویژگی های به روز رسانی نسخه عمومی بتا 2 iOS 18.1

به گفته اپل، به‌روزرسانی عمومی بتای iOS 18.1، هوش اپل را در پیام‌ها معرفی می‌کند. پس از به روز رسانی، کاربران اکنون می توانند خلاصه ای از مکالمات خوانده نشده خود را دریافت کنند. آنها همچنین می توانند پاسخ های سریع مناسب به سوالات دریافت شده در پیام ها را انتخاب کنند.

مرکز کنترل آیفون همچنین ضامن های اختصاصی جدیدی برای VPN و Wi-Fi دریافت می کند. اگر کاربر طرح سفارشی مرکز کنترلی را که ایجاد کرده است دوست نداشته باشد، اکنون گزینه ای برای بازنشانی آن به طرح کارخانه وجود دارد.

یک میانبر سریع برای دسترسی به ویژگی های Apple Intelligence در اپلیکیشن Notes معرفی شده است. کاربران اکنون می توانند به جای روش قبلی که نیاز به برجسته کردن متن و سپس انتخاب آن از گزینه های شناور داشت، به طور مستقیم به ابزارهای نوشتن دسترسی داشته باشند.

یکی دیگر از موارد قابل توجه به‌روزرسانی iOS 18.1 Public Beta 2، انعکاس آیفون با مک است. کاربران اکنون می توانند فایل ها را بین هر دو دستگاه اپل بکشند و رها کنند. با این حال، این امر مستلزم اجرای آیفون و مک به ترتیب بر روی iOS 18.1 Public Beta 5 و macOS Sequoia 15.1 است.

سازگاری Apple Intelligence

اپل می گوید همه مدل های آیفون سازگار با به روز رسانی iOS 18 می توانند iOS 18.1 Public Beta 2 را دانلود کنند. با این حال، همه آنها از ویژگی های Apple Intelligence پشتیبانی نمی کنند. کل سری آیفون 16 علاوه بر آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس، ویژگی های هوش مصنوعی را دریافت خواهند کرد.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.