ردمی Watch 5 Lite با صفحه نمایش AMOLED، تماس بلوتوث و GPS وارد بازار می شود

Redmi شیائومی ماه گذشته Redmi Watch 5 Active را معرفی کرد و امروز این برند Redmi Watch 5 Lite را معرفی کرد.

Redmi Watch 5 Lite شبیه به Watch 5 Active است اما به جای LCD از یک صفحه نمایش AMOLED همیشه روشن برخوردار است. اندازه آن 1.96 اینچ است و با حداکثر روشنایی 600 نیت روشن‌تر است. وضوح آن نیز بالاتر است (502×410 پیکسل) و از بیش از 200 صفحه ابری پشتیبانی می‌کند که 50+ آن قابل تنظیم هستند و 30+ آن همیشه روشن (AOD) هستند.

Redmi Watch 5 Lite دارای HyperOS است و با گوشی‌های هوشمند دارای اندروید 6 یا iOS 12 و بالاتر سازگار است. همچنین همراه با الکسا و پشتیبانی از ایموجی و زبان هندی است. علاوه بر این، از تماس بلوتوث پشتیبانی می کند و دارای یک بلندگو و دو میکروفون برای حذف نویز محیطی (ENC) برای تسهیل تماس های واضح است.

برای ردیابی سلامت و تناسب اندام، Redmi Watch 5 Lite دارای سنسور ضربان قلب است و از بیش از 150 حالت ورزشی داخلی و خارجی پشتیبانی می کند. همچنین می تواند عملکرد شنا را ردیابی کند زیرا دارای 5 ATM مقاومت در برابر آب است.

بقیه نکات برجسته Redmi Watch 5 Lite شامل دکمه کناری چند منظوره، GPS داخلی، سنسور SpO2 و بلوتوث 5.3 است. این ساعت هوشمند دارای یک باتری 470 میلی آمپر ساعتی است که تبلیغ می شود تا 18 روز در استفاده معمولی و 12 روز در استفاده زیاد استقامت داشته باشد.

صفحه ساعت Redmi Watch 5 Lite بدون بند 29.2 گرم وزن دارد که از TPU ساخته شده و طول قابل تنظیم 135-200 میلی متر دارد. این ساعت هوشمند در رنگ‌های مشکی و طلایی روشن و بند‌های آن در رنگ‌های صورتی آب نباتی، سبز نعنایی و زرد لیمویی عرضه می‌شوند.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.