Galaxy Ring اولین به روز رسانی نرم افزاری خود را دریافت کرد

حلقه گلکسی، اولین حلقه هوشمند سامسونگ، چند ماه پیش به بازار عرضه شد. هنوز هم در کشورهای بسیار کمی موجود است و سامسونگ در تلاش است تا قبل از عرضه گلکسی رینگ در بازارهای بیشتری در ماه‌های آینده، آن را پایدارتر کند. Galaxy Ring اکنون اولین به روز رسانی نرم افزاری خود را دریافت کرده است.

Galaxy Ring اولین به روز رسانی نرم افزاری خود را برای بهبود پایداری دریافت می کند

اولین به روز رسانی نرم افزاری برای حلقه گلکسی (از طریق @RydahDoesTech) در ایالات متحده آمریکا وارد شد. این به روز رسانی با نسخه سیستم عامل Q50XWWU2AXH1 ارائه می شود و حجم دانلود آن تنها 0.64 مگابایت است. تغییرات رسمی اشاره می کند که این به روز رسانی اکنون باید ثبات اتصال بی سیم بهبود یافته را از طریق بلوتوث ارائه دهد. همچنین ادعا می کند که ثبات Samsung Health نیز بهبود یافته است.

در حالی که ما دقیقاً نمی دانیم که پایداری در اینجا به چه چیزی اشاره دارد، ممکن است برخی از افراد با مشکلات مربوط به قطع ارتباط با حلقه گلکسی مواجه شده باشند و سامسونگ ممکن است این مشکلات را برطرف کرده باشد. این شرکت ممکن است عملکرد و دقت ردیابی تناسب اندام را که از طریق برنامه Samsung Health در دسترس است، بهبود بخشیده باشد.

ویژگی های حلقه گلکسی

حلقه گلکسی دارای بدنه تیتانیومی است و در سه رنگ مشکی تیتانیوم، طلایی تیتانیوم و نقره ای تیتانیوم عرضه می شود. دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب (10 ATM / 100 متر).

گلکس رینگ دارای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و سنسور ضربان قلب برای ردیابی تناسب اندام و سلامتی شما است و با اپلیکیشن Samsung Health در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها همگام‌سازی می‌شود. پوشیدن آن نسبت به ساعت های گلکسی راحت تر است، به خصوص در هنگام خواب.

این دستگاه می تواند مدت زمان و کیفیت خواب، ضربان قلب و تمرینات شما را ردیابی کند. با این حال، فاقد GPS است، بنابراین دقت ردیابی تناسب اندام در فضای باز به خوبی ساعت های گلکسی نخواهد بود.

با این حال، اگر تلفن هوشمند خود را برای فعالیت در فضای باز حمل می کنید، می تواند داده ها را همگام کند. عمر باتری 5 تا 7 روزه با یک بار شارژ دارد و کیس شارژ Qi2 تا 1.5 شارژ اضافی را ارائه می دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.