گلکسی اس 25 اولترا احتمالا بر روی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 اجرا خواهد شد

سامسونگ معمولاً در ابتدای سال از پرچمداران سری گلکسی اس خود رونمایی می کند. با نزدیک شدن به سال 2025، انتظارات برای سری گلکسی اس 25 سامسونگ در حال افزایش است.

سری گلکسی اس 25 جانشین سری گلکسی اس 24 خواهد شد. پیش از عرضه، شایعات و افشاگری‌ها در حال حاضر به ما اشاره می‌کنند که از سری پرچم‌دار چه انتظاری داریم.

اخیراً سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا، که پریمیوم ترین عرضه از این سری خواهد بود، در وب سایت Geekbench مشاهده شد. این نقطه‌نظر به ما اشاره‌ای به آنچه می‌توانیم از برادر بزرگ‌تر سری گلکسی S25 داشته باشیم، به ما می‌دهد.

این دستگاه با شماره مدل SM-S938U شناسایی شد زیرا از الگوی مشابه Galaxy S24 Ultra پیروی می کند که با کد SM-S928U شناخته می شود.

گلکسی اس 25 اولترای آینده می‌تواند روی اندروید 15 بدون نسخه اجرا شود و می‌تواند از چیپست پرچمدار آینده اسنپدراگون پشتیبانی کند. در حالی که شایعات حاکی از آن بود که غول فناوری کره جنوبی می‌تواند از تراشه‌های اگزینوس داخلی خود برای کل خط استفاده کند، ممکن است تراشه‌های اسنپدراگون را حداقل در ایالات متحده ببینیم، زیرا این شناسایی در وب‌سایت Geekbench در ایالات متحده اتفاق افتاد.

اکنون، لیست Geekbench نشان می دهد که گلکسی اس 25 اولترا امتیازهای درخشانی را به دست آورده است. در تست تک هسته ای 3069 امتیاز و در تست چند هسته ای 9080 امتیاز کسب کرد.

این دستگاه می تواند توسط یک چیپست هشت هسته ای با نام رمز Sun تامین شود. همانطور که قبلاً اشاره کردم، انتظار می رود که این اسنپدراگون 8 نسل 4 در ایالات متحده باشد. این پردازنده می تواند دارای دو هسته پردازشگر Prime با فرکانس 4.19 گیگاهرتز و شش هسته با کارایی 2.90 گیگاهرتز باشد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.