شیائومی در حال کار بر روی دو دستگاه تری فولد برای سال 2026 است

با عرضه اولین گوشی هوشمند سه تایی هواوی (Mate XT Ultimate Design) در حال انجام است، بدیهی است که ما در مورد برنامه های رقیب آن برای عرضه دستگاه های مشابه به بازار خواهیم شنید.

گزارش اخیر همچنین یک سه تایی شیائومی آینده را روشن می کند. گوشی هوشمند، و اکنون، ما در نهایت جزئیات بیشتری در مورد این دستگاه داریم، در کمال تعجب، اطلاعاتی در مورد یک گوشی هوشمند سه تایی دیگر از شیائومی وجود دارد که گفته می شود در آینده عرضه خواهد شد اولین مدل سه تایی

رندرهای گوشی هوشمند سه تایی شیائومی توسط SmartPrix فاش شده است. این بار همچنین شماتیک هایی را داریم که منجر به طراحی قبلی گوشی تاشو سه گانه شیائومی شد.

طبق این نشریه، شیائومی دو گوشی هوشمند سه تایی را روانه بازار خواهد کرد که انتظار می رود مدل دوم در سال 2026 وارد بازار شود. رندرهایی که قبلاً فاش شده بودند متعلق به اولین دستگاه است که با عنوان “zhuque” (یک خدای عالی رتبه در اساطیر چینی) برچسب گذاری شده است.

این گزارش همچنین بیان می‌کند که اولین مدل با نام «2503FVPB1C» در مارس 2025 عرضه خواهد شد. در حالی که جزئیات طراحی سه‌گانه این دستگاه قبلاً فاش شده بود، این نشریه می‌گوید که این اولین گوشی بدون دکمه شیائومی نیز خواهد بود.

شیائومی قبلاً Mi Mix Alpha را منتشر کرده بود، یک تلفن مفهومی توسط شیائومی با نمایشگر “Wraparound”. این یک دکمه در بالا داشت، در حالی که سایر کنترل ها در کناره های نمایشگر آن قرار داشتند. قرار بود این محصول در واحدهای محدود تولید شود، اما به نظر می رسد شیائومی برنامه های خود را به دلیل مشکلات تولید لغو کرده است.

در مورد دومین گوشی هوشمند سه تایی، انتظار می رود که در سال 2026 معرفی شود. این گوشی در حال حاضر دارای شماره مدل «26013VP46C» است. طبق گزارش ها، شماره مدل نشان می دهد که در ژانویه 2026 یا زمانی در سه ماهه اول سال 2026 اعلام خواهد شد.

“C” در شماره مدل همچنین نشان می دهد که این دستگاه فقط برای بازار چین خواهد بود. منبع همچنین می افزاید که مدل سه تایی 2026 به جانشین چیپست شایعه شده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 4 مجهز خواهد شد که انتظار می رود در اواخر سال 2025 رونمایی شود.

یکی دیگر از جزئیاتی که از این افشاگری به دست می‌آید این است که شیائومی بسته به موفقیت اولین مدل، مدل سه‌گانه 2026 را منتشر خواهد کرد (حتی اگر به نظر می‌رسد هر دو در حال توسعه هستند). این بدان معنی است که اگر استقبال از سه تاشو بدون دکمه عالی نباشد، مدل 2026 ممکن است هرگز نور روز را نبیند.

مدل “zhuque” در حال حاضر نیز گفته می شود که فقط یک مدل چینی است. گزارش قبلی توسط XiaomiTime بیان می‌کند که «zhuque» به غیر از طراحی بدون دکمه، دارای ارتباطات ماهواره‌ای و دوربین سلفی زیر نمایشگر (نامرئی) خواهد بود که در نتیجه طراحی تمام صفحه بدون دوربین قابل مشاهده خواهد بود.

منبع gadgets360
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.