کاربران آیفون 16 پرو از یک باگ در لمس صفحه نمایش گلایه می کنند

تعداد زیادی از کاربران آیفون 16 پرو مشکل پاسخگویی را در گوشی آیفون 16 پرو گزارش کرده اند. به دلیل این مشکل، تعاملاتی مانند اسکرول، ضربه زدن روی دکمه ها و تایپ روی صفحه کلید مجازی، همگی تحت تأثیر قرار می گیرند.

از ظاهر آن، به نظر می رسد که این مشکل بیشتر یک باگ نرم افزاری است تا یک مشکل سخت افزاری. به نظر می رسد سیستم رد تصادفی لمس iOS بسیار حساس است. بنابراین حتی لمس های واقعی را رد می کند. سیستم رد لمس عمدتاً برای حل مشکل لمس ناخواسته وجود دارد.

طبق برخی گزارش‌ها، این مشکل در اطراف آیکون جدید Camera Control که در سمت راست صفحه قرار دارد، شایع‌تر است. هنگامی که مشکل رخ می دهد، آیفون 16 پرو فقط برای مدت کوتاهی لمس را نادیده می گیرد. منجر به ضربه‌ها و ضربه‌های از دست رفته می‌شود.

تحلیلگران معتقدند که دلیل این مشکل می تواند این واقعیت باشد که آیفون 16 پرو این بار حاشیه های نازک تری دارد. این کار باعث می‌شود که پوست کاربر به‌طور تصادفی لبه‌های نمایشگر را برس بزند. این مشکل زمانی بیشتر می شود که افراد از آیفون 16 پرو خود بدون قاب استفاده کنند، زیرا انگشتان به احتمال زیاد روی حاشیه های صفحه قرار می گیرند.

اکنون، این مشکل در آیفون‌هایی که هم iOS 18 و هم iOS 18.1 بتا را اجرا می‌کنند، رخ داده است. با این حال، زمانی که گوشی روی صفحه قفل است این اتفاق نمی افتد. اپل هنوز تاییدیه رسمی در این مورد منتشر نکرده است، اما امیدواریم با به روز رسانی های آینده iOS 18 آن را حل کند.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.