iOS 18 یک باگ ناخوشایند در Messages دارد

اپل iOS 18 را روز دوشنبه منتشر کرد و اکنون که عرضه آن بیش از 48 ساعت است، متاسفانه یک باگ بسیار بد ظاهر شده است. این برنامه پیام‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد و تنها می‌تواند در یک موقعیت بسیار خاص فعال شود.

یعنی همه چیز از جایی شروع می شود که شخصی یک صفحه ساعت را از اپل واچ خود در یک موضوع iMessage با شما به اشتراک می گذارد. اگر از iOS 18 استفاده می‌کنید و چنین پیامی به اشتراک گذاشته شده دریافت می‌کنید، بسیار مهم است که به آن پاسخ ندهید.

اگر در یک رشته به طور خاص به آن پیام که صفحه ساعت را به اشتراک می‌گذارد، پاسخ دهید، وقتی می‌خواهید مکالمه مورد نظر را باز کنید، پیام‌ها مکرراً خراب می‌شوند. این برنامه ممکن است به قدری از کار بیفتد که می تواند مانع از تعامل شما با سایر چت ها نیز شود.

هنگامی که اشکال ایجاد می شود، بر شخصی که صفحه ساعت را به اشتراک گذاشته است نیز تأثیر می گذارد، نه فقط گیرنده. علائم در آن سمت همان است که در بالا توضیح داده شد.

تا زمانی که اپل این مشکل را برطرف نکند، می توانید سعی کنید کل مکالمه مورد نظر را حذف کنید، اما به احتمال زیاد به دلیل دفعات خراب شدن برنامه Messages شکست خواهید خورد. و حتی اگر موفق شوید، این بدان معناست که کل آن مکالمه را با تمام تاریخچه اش از دست خواهید داد. بنابراین برای همیشه دسترسی به پیوست‌هایی مانند عکس‌ها و ویدیوهایی که خارج از پیام‌ها ذخیره نشده‌اند را از دست خواهید داد.

اگر مکالمه را حذف کنید و سپس آن را از مکان اخیراً حذف شده بازیابی کنید، باگ مجدداً معرفی می شود، بنابراین قطعاً راه حلی نیست. اپل احتمالاً این مشکل را در اولین به‌روزرسانی iOS 18 (ما فرض می‌کنیم iOS 18.0.1 نامیده می‌شود) برطرف خواهد کرد که واقعاً نمی‌تواند به این زودی ارائه شود.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.