یک به‌روزرسانی بتا UI 7.0 جدید به زودی منتشر می‌شود

انتشار به‌روزرسانی بتای One UI 7.0 در حال حاضر چند هفته به تعویق افتاده است. انتظار می رفت سامسونگ آن را در پایان ماه جولای منتشر کند، اما این کار را نکرد و به روز رسانی هنوز در دسترس نیست. اکنون به نظر می رسد که سامسونگ در نهایت آماده است تا به روز رسانی اصلی بعدی خود را برای آزمایش کنندگان بتا منتشر کند زیرا آزمایش وارد فاز بعدی شده است.

One UI 7.0 beta توسط شرکت های تابعه سامسونگ در حال آزمایش است

ما اطلاعاتی دریافت کرده‌ایم که بسیاری از شرکت‌های تابعه سامسونگ (شرکت‌های تابعه محلی سامسونگ، مانند سامسونگ هند و سامسونگ بریتانیا) آزمایش به‌روزرسانی بتای One UI 7.0 را آغاز کرده‌اند، و این زمانی اتفاق می‌افتد که سامسونگ به انتشار به‌روزرسانی نزدیک‌تر است. بنابراین، به نظر می رسد که سامسونگ در نهایت آماده است تا برنامه One UI 7.0 Beta را باز کند.

سامسونگ معمولاً به‌روزرسانی‌های بتا را در چین، آلمان، هند، لهستان، کره جنوبی، بریتانیا و ایالات متحده آمریکا منتشر می‌کند. نسخه بتای One UI 7.0 هفته ها است که در این کشورها در حال آزمایش است و اکنون، آزمایش آن حتی در کشورهای دیگری که معمولاً به روز رسانی بتا در آنها منتشر نمی شود، آغاز شده است.

این شرکت اخیراً به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را برای چندین گوشی پیشرفته در اکثر بازارهای جهان منتشر کرده است. این یک به‌روزرسانی One UI x.1.1 بزرگ‌تر از حد معمول است، زیرا بسیاری از ویژگی‌های جدید Galaxy AI را به همراه داشت و این به‌روزرسانی One UI x.1.1 برای اولین بار برای تلفن‌های سبک اسلب منتشر شد. بنابراین، سامسونگ با One UI 6.1.1 مشغول بود و این بخشی از دلیل تاخیر بود. ما همچنین می شنویم که بخشی دیگر از تاخیر توسط گوگل ایجاد شده است.

از One UI 7.0 چه انتظاری داریم؟

طبق گزارش ها، این شرکت کره جنوبی با One UI 7.0 پیشرفت های قابل توجهی در نرم افزار خود ایجاد خواهد کرد. این تغییرات و پیشرفت‌ها شامل انیمیشن‌ها و انتقال‌های روان‌تر، طرح‌بندی پنل سریع (دو صفحه‌ای) اصلاح‌شده با صفحه‌ای جداگانه برای اعلان‌ها، برنامه دوربین بازطراحی‌شده با قابلیت استفاده بهتر از یک دست، و نمادهای جدیدتر برای برخی از برنامه‌های موجود است.

One UI 7.0 یک انیمیشن شارژ جدید، پشتیبانی از SMS از طریق استاندارد 5G، یک انیمیشن جدید باز کردن قفل صفحه، ویجت‌های جدید برای صفحه اصلی و صفحه قفل و پشتیبانی از پوشه‌های بزرگ در صفحه اصلی را ارائه می‌کند. انتظار می‌رود نماد باتری جدید، تاری پس‌زمینه بهبودیافته، تنظیمات اندازه آیکون برنامه و عنصر رابط کاربری قرصی برای کارهای در حال انجام را به همراه داشته باشد.

سامسونگ با One UI 7.0 روی پایداری نرم افزار خود تمرکز کرده است و گفته می شود که سرپرست Samsung MX TM Roh شخصاً بر توسعه نظارت می کند. از این رو، طبق گزارش ها، این شرکت تصمیم گرفت انتشار به روز رسانی بتای One UI 7.0 را به تاخیر بیاندازد تا نرم افزار پایدارتری را برای کاربران نهایی ارسال کند.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.