ظرفیت باتری گلکسی +S25 در نشت جدیدی فاش شد

انتظار می رود تا کمتر از چهار ماه دیگر، سامسونگ از نسل جدید گوشی های هوشمند سری گلکسی اس خود رونمایی کند. انتظار می رود سری گلکسی اس 25 بهبودهایی در دوربین، طراحی و عملکرد داشته باشد و چندین ویژگی آنها قبلاً فاش شده است. اکنون ظرفیت باتری گلکسی S25+ نیز لو رفته است و ممکن است از این نشت ناامید شوید.

ظرفیت باتری +Galaxy S25 نسبت به نسل قبلی خود افزایش نمی یابد

طبق گزارش گلکسی کلاب، باتری گلکسی اس 25 پلاس دارای ظرفیت 4755 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که دقیقاً مشابه باتری گلکسی اس 24 پلاس است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که سامسونگ آن را به عنوان یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی تبلیغ کند، مشابه کاری که با Galaxy S24+ انجام داد. بنابراین، هیچ ارتقایی در ظرفیت باتری گلکسی S25+ وجود نخواهد داشت.

این بدان معنا نیست که باتری کوچکی است. یک 4900 میلی آمپر ساعت هنوز هم یک ظرفیت عالی برای دستگاهی باریک و سبک مانند Galaxy S25+ است. و بررسی‌ها نشان داده‌اند که گلکسی اس 24 پلاس با تراشه 4 نانومتری می‌تواند یک روز کامل را حتی با استفاده زیاد دوام بیاورد. بنابراین، با استفاده از تراشه 3 نانومتری با انرژی کارآمدتر (Exynos 2500 یا Snapdragon 8 Gen 4)، +Galaxy S25 می تواند حتی بیشتر دوام بیاورد.

حتی گلکسی اس 25 اولترا نیز ظاهراً با باتری بزرگتر عرضه نخواهد شد و همچنان از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مشابه گلکسی اس 24 اولترا استفاده خواهد کرد. بنابراین، به نظر می رسد که سامسونگ به جای افزایش ظرفیت باتری، سعی دارد عمر باتری را با بهبود بهره وری انرژی بهبود بخشد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.