هواوی از عرضه جهانی MatePad Pro 12.2 با نمایشگر Tandem OLED خبر داد

هواوی در حال آماده شدن برای یک رویداد بزرگ در روز پنجشنبه (19 سپتامبر) با یک ساعت جدید (Huawei Watch GT 5، به احتمال زیاد Watch D2 نیز) و یک تبلت جدید است. خوب، به هر حال، برای بازار جهانی جدید است، زیرا تقریباً مطمئناً این Huawei MatePad Pro 12.2 (2024) است که در ماه اوت در چین معرفی شد.

در پست‌های تیزر تا این لحظه به صفحه نمایش کاغذی OLED پشت سر هم اشاره شده که اولین بار با Pro 12.2 ساخته شد. این یک OLED دو لایه با روشنایی بالاتر (تا 2000 نیت)، استقامت افزایش یافته (باید سه برابر بیشتر از یک OLED معمولی دوام بیاورد) و با مصرف انرژی 33 درصد کمتر برای بوت شدن است.

PaperMatte تابش خیره کننده و بازتاب را (تا 60٪) کاهش می دهد و تجربه نوشتن کاغذ مانندی را برای قلم Huawei M-Pencil ایجاد می کند. به لطف اپلیکیشن هوآوی GoPaint، طراحی و طراحی یک نقطه فروش عمده برای این تبلت است. به هر حال، نمایشگر با فرکانس 144 هرتز کار می‌کند، بنابراین هنگام طراحی، واکنش‌پذیری بیشتری را احساس می‌کنید.

این تبلت همچنین دارای یک پوشش صفحه کلید است که می تواند صفحه نمایش را با زاویه پایین نگه دارد (که آن را برای طراحی راحت می کند) یا آن را نگه می دارد تا بتوانید از آن به عنوان تبلت استفاده کنید.

MatePad Pro 12.2 (2024) تنها نخواهد بود، هواوی علاوه بر این دو ساعت، MatePad 12X را نیز عرضه خواهد کرد. Huawei MatePad 12X می تواند MatePad Air (2024) باشد، اما در پست X هیچ جزئیاتی وجود ندارد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.