اپل واچ SE بعدی با قیمت کمتر، رنگ های روشن تر و جنس پلاستیکی عرضه می شود

رویداد 9 سپتامبر اپل ساعت‌های جدید سری 10 را معرفی کرد و یک گزینه رنگ جدید برای Watch Ultra 2 اضافه کرد. با این حال، هیچ Ultra 3 و مدل جدیدی از Watch SE وجود نداشت. مارک گورمن از بلومبرگ می نویسد که نسخه سوم اپل واچ SE قطعا در دست ساخت است.

سومین اپل واچ SE احتمالا در سال 2025 وارد بازار خواهد شد. به گفته گورمن، تیم اپل مشغول تبدیل طرح از آلومینیوم اصلی به پلاستیک بوده است. استفاده از پلاستیک به اپل این امکان را می دهد که قیمت را کاهش دهد و رنگ های جدید و پررنگ تری را معرفی کند.

Watch SE (2022) در حال حاضر با قیمت 250 دلار برای مدل 40 میلی متری و 280 دلار برای مدل 44 میلی متری بسیار ارزان است، حتی ارتقاء سلولی آن بسیار ارزان است و تنها 50 دلار بیشتر از مدل GPS است. با این حال، یکی از رقبا، Samsung Galaxy Watch FE، 200 دلار است، بنابراین ممکن است کاهش قیمت لازم باشد.

در مورد رنگ های جدید، آیفون 5 سی را به خاطر دارید؟ این پلاستیکی بود و اپل با رنگ‌ها بسیار وحشی شد. بچه ها ممکن است رنگ های جدید را دوست داشته باشند و والدین ممکن است قیمت های جدید را دوست داشته باشند. همانطور که گورمن اشاره می کند، کشورهای بیشتری در حال بررسی یا ممنوع کردن تلفن های هوشمند در مدارس هستند، بنابراین Watch SE می تواند راهی برای برقراری ارتباط بدون تلفن باشد. اپل حتی راهی برای تنظیم ساعت برای فرزندتان ارائه می دهد، حتی اگر آنها آیفون خود را نداشته باشند (شما در عوض از آن استفاده می کنید).

به هر حال، گورمن همچنین گزارش می دهد که SE جدید می تواند ارتقاء چیپست را دریافت کند. Watch SE (2022) از چیپست Apple S8 استفاده می‌کند، مانند ساعت‌های سری 8 که در سال 2022 عرضه شدند.

با این حال، سخت‌افزار زیربنای آن تفاوت چندانی با S6 2020 ندارد. اپل در مورد به‌روزرسانی‌ها بسیار مبهم بود. چیپست جدید اپل S10، با تمرکز بر جنبه هوش مصنوعی. اینکه SE جدید دارای تراشه S9 یا S10 باشد ممکن است به عرضه و قیمت بستگی داشته باشد.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.