رقیب سامسونگ تی وی پلاس، گوگل TV Freeplay است

وقتی نوبت به پلتفرم‌های تلویزیون هوشمند می‌رسد، Google TV و سیستم‌عامل Tizen پیشرو هستند.

یکی از بهترین ویژگی‌هایی که هر دو پلتفرم ارائه می‌دهند این است که به شما امکان می‌دهند بسیاری از کانال‌های زنده را به‌طور رایگان به صورت بومی مشاهده کنید. سامسونگ این پیشنهاد را Samsung TV Plus می نامد. گوگل آن را فقط گوگل تی وی می نامد. بنابراین، وقتی کسی می‌گوید «Google TV»، فهمیدن اینکه منظورش پلتفرم تلویزیون هوشمند است یا کانال‌های زنده رایگانی که ارائه می‌دهد، گیج‌کننده می‌شود. خوب، گوگل بالاخره با تغییر نام خود به Google TV Freeplay این مشکل را برطرف می کند.

طبق گزارش جدیدی از Android Authority، ارائه کانال‌های زنده رایگان Google TV اکنون Google TV Freeplay نامیده می‌شود. بنابراین، اکنون وقتی به برگه Live بروید و به کانال های داخلی رایگان بروید، می توانید به جای Google TV Freeplay Google TV را ببینید. این نشریه گزارش می‌دهد که نام تجاری Google TV Freeplay اکنون در مدل‌های Chromecast و Android TV، از جمله مدل‌های Hisense و TCL، در ایالات متحده فعال است.

شایان ذکر است که Samsung TV Plus در تعداد کشورهای بیشتری نسبت به Google TV Freeplay در دسترس است، از جمله پرجمعیت ترین کشور جهان، هند. بنابراین، اگر قصد دارید تلویزیون جدیدی بخرید که به شما امکان تماشای کانال های زنده را به صورت رایگان می دهد، بررسی کنید که کدام پلتفرم این تلویزیون را در منطقه شما به شما ارائه می دهد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.