ریلمی GT 7 Pro دارای دکمه کنترل دوربین مانند آیفون 16 است

ریلمی اخیراً سری گوشی های هوشمند Realme 13 Pro را در هند و چین عرضه کرده است. علاوه بر این، این برند چندین مدل دیگر از جمله Realme 13، ریلمی 13 پلاس و Narzo 70 Turbo 5G را در هند معرفی کرده است.

در اواخر این هفته، این کشور همچنین قرار است دستگاه میان رده دیگری به نام Realme P2 Pro را دریافت کند. طبق گزارش های اخیر، ریلمی در حال کار بر روی گوشی پرچمدار نسل بعدی خود، Realme GT 7 Pro است. پست های اخیر در رسانه های اجتماعی توسط Xu Qi Chase، معاون ریلمی و رئیس بازاریابی جهانی، جزئیات کلیدی را در مورد این دستگاه پرچمدار آینده فاش کرده است.

Realme یک دکمه حالت جامد را به گوشی آینده خود اضافه می کند

اپل اخیراً سری آیفون 16 را عرضه کرده است که یکی از ارتقاءهای اصلی آن، قرار دادن دکمه جدید کنترل دوربین است. این یک دکمه همه کاره حساس به فشار حالت جامد است که می تواند با فشار سبک فوکوس خودکار کند، با فشار سخت تر عکس بگیرد و برای بزرگنمایی یا کوچک نمایی از چپ به راست بچرخد.

ماه گذشته گزارش شد که سری آتی Find X8 Oppo نیز می‌تواند به یک دکمه حساس به فشار مشابه مجهز شود. در آخرین پست X، Xu Qi ادعا کرد که گوشی آینده این شرکت دارای یک دکمه حالت جامد است که شبیه به دکمه Capture (کنترل دوربین) موجود در آیفون های جدید است. در حالی که او به صراحت نام گوشی را فاش نکرد، این شرکت احتمالاً مایل است چنین ویژگی پرچمداری را برای گوشی پرچمدار بعدی خود، GT 7 Pro دریافت کند.

پست اخیر Xu Qi در Weibo همچنین نشان داد که چه زمانی باید منتظر ورود GT 7 Pro باشیم. او اشاره کرد که Realme GT 7 Pro زودتر از نسخه قبلی خود، Realme GT 5 Pro، که در دسامبر 2023 اعلام کرد، عرضه می شود. این نشان می دهد که این برند ممکن است GT 7 Pro را در ماه نوامبر در چین رونمایی کند.

منبع gizmochina
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.