آنر لپ تاپ MagicBook Art 14 را با ابزار هوش مصنوعی معرفی کرد

IFA امسال در برلین برای Honor بسیار شلوغ است و مجموعه‌ای از دستگاه‌های جدید از جمله MagicBook Art 14 را وارد بازارهای جهانی می‌کند. اما علاوه بر نسخه مجهز به اینتل، این شرکت یک رایانه شخصی MagicBook Art 14 Snapdragon را نیز معرفی کرد.

این مدل در حال حاضر اولین عرضه رسمی خود را انجام می دهد و ابتدا در چین عرضه نمی شود و از نظر ظاهری تقریباً همان سخت افزار را حفظ می کند اما Snapdragon X Elite در داخل آن قرار دارد. این به طور بالقوه باعث بهره وری انرژی بهتر، عمر باتری بیشتر و ویژگی های بیشتر هوش مصنوعی داخلی می شود.

این دستگاه همچنان از یک صفحه نمایش لمسی 14.6 اینچی OLED با وضوح 3120 در 2080 پیکسل استفاده می کند و وزن آن تنها 1 کیلوگرم و ضخامت آن 1 سانتی متر است. این همان بسته قدرتمند و سبک وزن است و آنر آن را «سبک‌ترین رایانه‌های شخصی هوش مصنوعی در بازار» می‌نامد.

Honor از قابلیت‌های هوش مصنوعی Snapdragon X Elite برای بهینه‌سازی برخی فرآیندهای پس‌زمینه برای بهبود عملکرد و مصرف انرژی استفاده می‌کند. 14 برنامه برتر پر استفاده در ویندوز بر اساس عادات استفاده شما بهینه سازی های زیر را دریافت می کنند.

این دستگاه همچنین دارای عامل هوش مصنوعی Honor است که به کارهای روزمره کمک می کند و حتی می تواند برنامه های دارای اشتراک ناخواسته را شناسایی کرده و آنها را برای شما لغو کند. این عامل هوش مصنوعی به سری Magic7 نیز راه خواهد یافت.

Honor همچنین تلاش می‌کند تا دستگاه‌های شما را در یک تجربه اکوسیستمی یکپارچه‌تر با به اصطلاح MagicRing به هم نزدیک‌تر کند. با اتصال تلفن، تبلت و رایانه شخصی خود (در این مورد MagicBook 14 Art Snapdragon) از ابزارهای جانبی و برنامه ها در پلتفرم های مختلف استفاده می کنید. همچنین می توانید پیام ها، تماس ها، فایل ها را دریافت کنید و صفحه نمایش خود را از دستگاه به دستگاه دیگر به اشتراک بگذارید.

آنر هنوز برنامه های خود را در مورد زمان عرضه MagicBook 14 Art Snapdragon و قیمت آن را اعلام نکرده است. هر چند امیدواریم به زودی این جزئیات را دریافت کنیم.

منبع gsmarena
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.