سونی بالاخره پلی استیشن 5 پرو را در وبلاگ سی امین سالگرد خود معرفی کرد

گیمرها جمع می شوند! سونی بالاخره اولین تصویر از پلی استیشن 5 پرو را به نمایش گذاشت و دنیای بازی ها غرق در هیجان است. یک پست وبلاگ اخیر به مناسبت 30 سالگی سونی پلی استیشن، تصویری جذاب را شامل می‌شود که بسیاری معتقدند طراحی کنسول مورد انتظار را نشان می‌دهد.

آنچه در مورد پلی استیشن 5 پرو می دانیم

بیایید ابتدا در مورد طراحی آن صحبت کنیم. تصویری که سونی در وبلاگ سالگرد خود به اشتراک گذاشته است، یک PS5 را نشان می دهد که سه نوار مشکی در مرکز آن می گذرد، که تفاوت قابل توجهی از تک نوار در مدل فعلی PS5 دارد. این طراحی بسیار شبیه طرح PS5 Pro است که در گزارش Dealabs به بیرون درز کرد. با توجه به این اطلاعات فاش شده، بسته بندی PS5 Pro این نوارهای متمایز را به نمایش می گذارد. تصویر شامل PS5 موجود و مدل مشکوک Pro بود.

PS5 Pro که اکنون به سخت افزار خود می آید، انتظار می رود چندین ارتقاء کلیدی را به همراه داشته باشد:

  • پردازنده گرافیکی قوی تر: PS5 Pro احتمالاً دارای پردازنده گرافیکی قوی تری خواهد بود که پیش بینی می شود در مقایسه با PS5 فعلی، سرعت رندر 45 درصدی را افزایش دهد.
  • CPU سریعتر: در حالی که CPU معماری اصلی خود را حفظ می کند، سرعت کلاک بالاتری برابر با 3.85 گیگاهرتز خواهد داشت که 10٪ سریعتر از CPU استاندارد PS5 است. اگر آن را بخرید، ممکن است این انعطاف پذیری را داشته باشید که بین حالت استاندارد 3.5 گیگاهرتز یا حالت فرکانس بالاتر انتخاب کنید.
  • افزایش حافظه: انتظار می رود سرعت حافظه در PS5 Pro به 576GB/s برسد که نشان دهنده افزایش 28 درصدی سرعت حافظه 448GB/s PS5 اصلی است.

جدا از این، گفته می شود سونی در حال کار بر روی Ray Tracing در پلی استیشن 5 پرو است. بازی‌هایی که پیشرفت‌های قابل‌توجهی را با این ویژگی‌ها نشان می‌دهند، با نام «Trinity Enhanced» نام‌گذاری می‌شوند.

پلی استیشن 5 پرو چه زمانی راه اندازی می شود؟

از آنجایی که سونی بالاخره PS5 Pro را معرفی کرد، می‌توان انتظار داشت که تا پایان سال جاری عرضه شود. با این حال، هیچ توضیحی در مورد هیچ یک از این جزئیات وجود ندارد.

منبع digit
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.