همه چیز درباره صرافی بایننس | آیا ایرانیان می‌توانند در بایننس فعالیت کنند؟

انتخاب یک صرافی مناسب جزو مهم‌ترین فرآیندهایی است که برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال باید انجام دهید. با گسترش صنعت کریپتو و استقبال مردم از رمز ارزها، تعداد صرافی ‌ها نیز افزایش یافته است. بایننس، یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال دنیا است که فعالیت خود را از سال 2017 آغاز کرده است.

سلب‌ مسئولیت: بخش تحریریه‌ی چیکاو در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

این صرافی خدمات کاربردی زیادی دارد و بیش از 100 میلیون کاربر از کشورهای مختلف دنیا از خدمات آن استفاده کنند. اگر دنبال یک صرافی معتبر و تایید شده توسط تریدرهای برتر دنیا هستید، صرافی Binance بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در این مقاله صرافی بایننس و هر آنچه که لازم است درباره آن بدانید را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

معرفی صرافی بایننس

بایننس (Binance)، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا است که در سال 2017 توسط فردی به نام چانگ پنگ ژائو تاسیس شده است. دفتر مرکزی صرافی بایننس در شهر هنگ کنگ قرار دارد و سایر شعبه‌های آن در سراسر دنیا مشغول ارائه خدمات به کاربران هستند. در حال حاضر، بایننس با ارائه خدمات متنوع و پشتیبانی از رمز ارزهای فراوان به‌عنوان بهترین و بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا شناخته می‌شود.

بایننس یک صرافی معمولی نیست چرا که طی مدت کوتاه توانست بیشترین حجم معاملات ارز دیجیتال را به خود اختصاص داده و با پشتیبانی از خدمات کاربردی خود را پلتفرمی سازگار با تریدرها معرفی کند. اغلب تریدرهای مطرح دنیا در این صرافی فعالیت می‌کنند و زمانی که یک رمز ارز داخل صرافی بایننس لیست شود، اعتبار بیشتری پیدا خواهد کرد. همه این عوامل دست به دست هم می‌دهند که بایننس جزو بهترین گزینه‌ها برای معامله ارزهای دیجیتال قرار بگیرد.

بایننس از چه رمزارز‌هایی پشتیبانی می‌کند؟

پشتیبانی از رمز ارزهای متنوع توسط بایننس

تنوع بالای رمز ارز یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد صرافی بایننس است. این صرافی از بیش از 500 رمز ارز مختلف پشتیبانی می‌کند و شرایط لازم برای معامله آسان این دارایی‌ها را برای کاربران فراهم کرده است.

بهره‌مندی از این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که بتوانند فرصت‌های معاملاتی بیشتری داشته باشند و با انجام معاملات مختلف، کسب درآمد کنید. لازم به ذکر است که بایننس، هر رمز ارزی را لیست نمی‌کند؛ بنابراین می‌توان گفت تمام ارزهایی که داخل این صرافی معامله می‌شوند از درجه اعتبار بالایی برخوردارند. بیت کوین، اتریوم، کاردانو، تون کوین، لایت کوین، ریپل و بایننس کوین جزو رمز ارزهای محبوب موجود در این صرافی هستند.

مزایا و معایب بایننس

برای بررسی دقیق صرافی بایننس باید مزایا و معایب آن را بدانید. صرافی بایننس نیز مانند سایر صرافی‌های دنیا دارای یک سری مزایا و معایب خاص است. با شناخت این موارد می‌توانید دید بهتری نسبت به صرافی بایننس داشته باشید و در صورت تمایل، فعالیت خود را داخل Binance آغاز کنید.

مزایای صرافی بایننس

بایننس مزایای زیادی دارد به همین دلیل لقب بهترین و محبوب‌ترین صرافی رمز ارز دنیا را یدک می‌کشد. به‌طور کلی مزایای صرافی بایننس شامل موارد زیر هستند:

  • رابط کاربری آسان

  • پشتیبانی از رمز ارزهای مختلف

  • کارمزد پایین

  • امنیت بالا

  • پشتیبانی از روش‌های متنوع برای کسب درآمد

  • دارای بخش ویژه آکادمی بایننس برای آموزش ارز دیجیتال

  • پشتیبانی از روش‌های معاملاتی متنوع

معایب صرافی بایننس

صرافی بایننس در کنار مزایای زیادی که دارد، دارای یک سری معایب نیز هست. پس اگر قصد فعالیت داخل Binance را دارید، باید معایب آن را نیز بدانید. معایب صرافی بایننس عبارت اند از:

  • عدم ارائه خدمات به کاربران ایرانی

  • عدم پشتیبانی از ارزهای فیات

آیا صرافی بایننس از کاربران ایرانی پشتیبانی می‌کند؟

بایننس یکی از صرافی‌های مطرح دنیا است که خدمات خود را به کاربران 100 کشور مختلف دنیا ارائه می‌دهد. با این حال،کاربران ایرانی در لیست تحریم‌های این صرافی قرار دارند و نمی‌توانند از خدمات بایننس استفاده کنند.

صرافی بایننس از یک سیستم هوشمند برای تشخیص آی پی کاربران استفاده می‌کند. بنابراین در صورتی که با آیپی ایران وارد سایت شوید، حساب کاربری شما مسدود شده و دارایی‌های خود را از دست خواهید داد.

تنها راه دور زدن تحریم‌های بایننس استفاده از فیلترشکن با آی پی ثابت است. همچنین می‌توانید از یک سری ترفندها برای ساخت هویت جدید استفاده کرده و فرایند احراز هویت را تکمیل کنید. اما باید دقت داشته باشید که فعالیت داخل صرافی بایننس ریسک زیادی به همراه دارد و در صورتی که شناسایی شوید دارایی‌های خود را از دست می‌دهید.

نحوه ثبت‌نام در صرافی بایننس

ثبت‌نام داخل صرافی بایننس

پس از بررسی‌های لازم نوبت به ثبت‌نام داخل صرافی بایننس می‌رسد. فرآیند ثبت‌نام در Binance کاملا ساده است و در عرض چند دقیقه انجام می‌شود. برای این کار کافی است که مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  • به سایت صرافی بایننس با آدرس www.binance.com مراجعه کنید.

  • روی گزینه ثبت‌نام (Register) ضربه بزنید.

  • اکنون باید اطلاعات شخصی خودتان (نام کاربری، رمز عبور، آدرس ایمیل و شماره تلفن) را وارد کنید.

  • سپس روی گزینه ادامه (Submit) کلیک کنید.

  • در قدم بعدی باید ایمیل خودتان را تایید کنید. برای این منظور یک لینک به ایمیل شما ارسال می‌شود و شما باید آن را تایید کنید.

  • پس از تایید کردن ایمیل، می‌توانید با تغییر رمز عبور و فعالسازی تایید دو مرحله‌ای امنیت حساب خودتان را افزایش دهید.

تبریک می‌گویم افتتاح حساب در صرافی بایننس تکمیل شد و اکنون با انجام فرایند احراز هویت می‌توانید معاملات خود را داخل این صرافی انجام دهید.

سخن پایانی

بایننس (Binance) یک صرافی مطرح ارز دیجیتال است که در سال ۲۰۱۷ توسط چانگ پنگ ژائو (Cz) تاسیس شده است. این صرافی از محبوبیت بالایی برخوردار است و بیشترین حجم معاملات ارز دیجیتال را در اختیار دارد.‌

بایننس با پشتیبانی از رمز ارزهای متنوع، ارائه خدمات کاربردی، دریافت کارمزد پایین و پشتیبانی از روش‌های معاملاتی مختلف گزینه مناسبی برای فعالیت کاربران به شمار می‌رود. این صرافی کاربران ایرانی را تحریم کرده است و شما در صورتی که احراز هویت انجام دهید، قادر به فعالیت داخل صرافی بایننس خواهید بود.

در حالت کلی اگر دنبال یک صرافی ایده آل برای انجام معاملات ارز دیجیتال هستید، گزینه بهتری نسبت به بایننس پیدا نخواهید کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.