سامسونگ سفارشات OLED آیفون SE را از دست می دهد

در اوایل سال جاری، متوجه شدیم که آیفون SE بعدی اپل دارای صفحه نمایش OLED خواهد بود و BOE، LG Display و Samsung Display در تلاش برای تامین پنل نمایشگر بودند. یک ماه بعد، متوجه شدیم که سامسونگ دیسپلی پیشنهاد خود برای عرضه پنل‌های OLED برای آیفون SE4 را به دلیل مشکلات مربوط به قیمت پس گرفته است، به این معنی که پنل‌های نمایشگر را برای آیفون SE بعدی عرضه نخواهد کرد. خوب، امروز ما یک تایید دیگر در مورد این موضوع داریم.

طبق گزارش جدیدی از Nikkei Asia، اپل سفارشات نمایشگرهای OLED برای نسل بعدی iPhone SE را با BOE چین و LG Display کره جنوبی آغاز کرده است و تأیید می کند که Samsung Display صفحه نمایش های OLED را برای iPhone SE4 عرضه نخواهد کرد.

در حال حاضر، Samsung Display بزرگ‌ترین تامین‌کننده نمایشگرهای OLED اپل برای آیفون‌ها است که تقریباً نیمی از نیازهای غول فناوری کوپرتینویی را برآورده می‌کند. در مقایسه، BOE و LG Display 20٪ و 30٪ از پنل های صفحه نمایش مورد نیاز آیفون ها را تامین می کنند. با این حال، این اعداد اکنون تغییر خواهند کرد زیرا BOE و LG Display پنل‌های OLED را برای آیفون SE4 نیز عرضه خواهند کرد.

منبع sammobile
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.